2010-02-19
Na zamówienie firmy Scott Wilson Europe przeprowadziliśmy szkolenie zamknięte dla asystentek i recepcjonistek. Szkolenie odbyło się w jednym z łódzkich hoteli. Zarówno zawartość merytoryczna szkolenia jak i jego organizacja została oceniona bardzo wysoko,średnia z ocen 5,8/6.
2017-06-01
O pokoleniu Y zostało już chyba powiedziane wszystko... kim są, jak się komunikują, co w nich zmienić, z czym się pogodzić a co chwalić. Mobilni, innowacyjni, z wielkimi oczekiwaniami.... zdążyliśmy się z nimi zapoznać, a nawet zaprzyjaźnić. Czyli nic już nas nie zaskoczy?
2018-07-13
Warto sobie uświadomić, że tylko nieliczni pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmiany (naprawdę jest ich niewielu), dla większości jest to wyjście ze strefy komfortu. Ciekawe może być, iż fazy procesu zmiany są dla wszystkich takie same, różni się tylko czas jaki spędzimy w danej fazie. Nie ważne czy zmiana jest dla nas pozytywna, neutralna czy negatywna, reagujemy na nie przechodząc przez cztery fazy. Dlatego bardzo istotne jest dobre przygotowanie się do wdrażania każdej zmiany, szczególnie ważny jest proces komunikacji.