2010-11-07
Na zamówienie Ministerstwa Skarbu Państwa przeprowadziliśmy dla 40 osób szkolenie z tematu: "Organizacja pracy sekretariatu i urzędowy savoir-vivre"
Szkolenie zostało ocenione jako bardzo dobre. Pojawiały się również komentarze, że jest to najlepsze szkolenie, w jakim brały udział uczestniczki. Miło nam również poinformować, że jedna z uczestniczek naszego szkolenia-Pani Paulina Bednarska wygrała konkurs Asystentka Roku 2010.
2015-03-06
Taktyki budowania zaufania i wzajemnego szacunku w zespole niezbędne są do osiągnięcia zawodowego sukcesu. Jeśli chcesz rozwinąć swoją karierę i profesjonalnie zarządzać zespołem to przestrzegaj tych 5 prostych zasad:
2014-11-09
Prowadząc szkolenia często spotykam się z mylnym rozumieniem słowa asertywność. Jedni ludzie boją się tej postawy, bo uważają ją za postawę samolubną i negatywną, jeszcze inni chcą się jej nauczyć w 5 minut lub przejąć, jak by była czarodziejską różdżką, która w magiczny sposób wszystko rozwiąże. Niestety (i na szczęście) rzeczywistość jest inna.