2011-12-18
W tym roku na zamówienie Michelin Polska S.A. przeprowadziliśmy szkolenia z tematów: Zarządzanie projektami, Asertywność i Zarządzanie czasem. ..
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.
2017-04-24
Komunikacja - głównie zewnętrzna - we współczesnych organizacjach oparta jest, jak powiedzieliby prawnicy, co do zasady na konkretnych, często dość restrykcyjnych obwarowaniach. Ujęta bywa w schematy i procedury. To sprawia, że może wydawać się opanowana. Często jednak całkowicie pozornie. Zaskoczenie i rozczarowanie przychodzi w momencie, gdy okazuje się, że to, co pozostawało wewnętrzną sprawą organizacji – wycieka na zewnątrz.