2011-07-01
Na zamówienie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. przeprowadziliśmy 2 edycje szkolenia z tematu: Profesjonalna obsługa klienta. Uczestnicy nie tylko ocenili szkolenie jako bardzo dobre (średnia ocen 5 w skali 5) ale również komentowali: \"Życzyłbym sobie więcej takich trenerów\", \"Dziękuję za dwa ciekawe dni\",\" Pełen profesjonalizm, ciekawe przykłady\", \"Tak trzymać!\"....
2020-03-24
Od kilku dni, a nawet tygodni coraz częściej słyszymy słowo KRYZYS. Warto przyjrzeć mu się uważniej. Kryzys to reakcja zdrowego człowieka na trudną sytuację, której nie potrafi rozwiązać, ponieważ wcześniejsze strategie radzenia sobie w podobnych sytuacjach okazują się być nieskuteczne.
2018-07-10
Jeśli chcemy stworzyć coś na prawdę dobrego, coś z czego będziemy zadowoleni, musimy poświęcić temu to, co mamy najcenniejsze i nie chodzi tu o czas. Uwaga to wspaniały mechanizm, dający nam możliwość realnego wpływania na to co i jak robimy oraz jak się z tym czujemy. Obok emocji to kluczowy czynnik zaangażowania i fundament prawdziwej osobistej skuteczności. Redukuje nadmiar informacji i pozwala rozwijać kluczową w dzisiejszym, pędzącym świecie kompetencję – uważność (mindfulness). Bez uważności nie ma prawdziwej obecności w rolach, które pełnimy, a bez niej trudno świadomie kreować swoje życie, odkrywać potrzeby, nadawać prawdziwy sens swoim działaniom, stawiać cele, które naprawdę chcemy osiągać, budować trwałe i dobre relacje oraz w pełni korzystać ze swoich potencjałów.