2011-07-01
Na zamówienie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. przeprowadziliśmy 2 edycje szkolenia z tematu: Profesjonalna obsługa klienta. Uczestnicy nie tylko ocenili szkolenie jako bardzo dobre (średnia ocen 5 w skali 5) ale również komentowali: \"Życzyłbym sobie więcej takich trenerów\", \"Dziękuję za dwa ciekawe dni\",\" Pełen profesjonalizm, ciekawe przykłady\", \"Tak trzymać!\"....
2016-10-10
Czy rekruterzy mają zestaw sprawdzonych pytań? Owszem! W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej pojawiają się pytania wartościowe, czasami skomplikowane, a niekiedy… specyficzne. Jedno jest pewne - nigdy nie może zabraknąć pytań, których celem jest dostarczyć najistotniejszych informacji o kandydacie. Oto cztery niebanalne pytania do kandydatów. Warto o nich pamiętać!
2014-11-09
Prowadząc szkolenia często spotykam się z mylnym rozumieniem słowa asertywność. Jedni ludzie boją się tej postawy, bo uważają ją za postawę samolubną i negatywną, jeszcze inni chcą się jej nauczyć w 5 minut lub przejąć, jak by była czarodziejską różdżką, która w magiczny sposób wszystko rozwiąże. Niestety (i na szczęście) rzeczywistość jest inna.