2012-10-22
Wspólnie z naszym partnerem merytorycznym prowadzimy kompleksowy projekt stworzenia i wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi Klient, który jest elementem strategii FAIR PLAY Banku. Najważniejszymi elementami tego projektu było opracowanie szczegółowego planu wdrożenia koncepcji FAIR PLAY w oddziałach oraz wypracowanie standardów FAIR PLAY dla doradców Klienta. Projekt obejmował liczne działania doradczo szkoleniowe: - audyt sytuacji, - analizę ryzyk w projekcie - mapowanie procedur i procesów, - moderowanie zespołów projektowych, - szkolenia z zarządzania zmianą i zarządzania projektem dla Zespołu Projektowego; - szkolenia dla Regionalnych Szefów Sprzedaży; - wsparcie komunikacyjne.
2014-12-08
Problematyka motywowania należy do jednej z najbardziej złożonych w psychologii i najbardziej rozbudowanych w zarządzaniu. Jednak cała ta niezwykle obszerna i bardzo wyspecjalizowana wiedza jest niemal całkowicie bezużyteczna dla menedżera, który na co dzień zmagać się musi z problemami podtrzymania zaangażowania ludzi w bieżącą realizację wyznaczanych przez siebie celów. Ponad dekada doświadczenia w pracy jako menedżera sprzedaży, a następnie równie długi okres w charakterze trenera przekonały mnie, że menedżerowie potrzebują rozwiązań opartych na naukowej wiedzy, lecz odpowiadających na bardzo konkretne potrzeby ich organizacji. W oparciu o tę refleksję powstał autorski Pięcioczynnikowy Model Zaangażowania będący rodzajem mapy drogowej po złożonych zagadnieniach motywowania, w którym akcent położony jest na praktyczne rozwiązania problemów z jakimi kierownicy i pracownicy najczęściej spotkają się w naszym kraju.
2020-03-24
Od kilku dni, a nawet tygodni coraz częściej słyszymy słowo KRYZYS. Warto przyjrzeć mu się uważniej. Kryzys to reakcja zdrowego człowieka na trudną sytuację, której nie potrafi rozwiązać, ponieważ wcześniejsze strategie radzenia sobie w podobnych sytuacjach okazują się być nieskuteczne.