2016-06-28
Do grona naszych klientów dołączyła firma Nordkalk Sp. z o.o.
2015-09-29
Badanie satysfakcji pracowników w firmie to jedno z istotnych narzędzi, służących do zarządzania zasobami ludzkimi. Zmotywowany i zaangażowany pracownik efektywniej wykonuje swoje obowiązki. Przyjrzyjmy się bliżej jak sprostać oczekiwaniom pracowników, by środki na benefity pracownicze przeznaczać na rzeczywiste potrzeby. Jakich zmian w podejściu do zarządzania personelem potrzebują firmy?
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.