2016-11-05
Dziękujemy Uczestnikom za zaangażowanie podczas szkolenia, intensywną pracę i informacje zwrotne: najlepsze szkolenie, w jakim miałam przyjemność uczestniczyć.
2014-11-09
Prowadząc szkolenia często spotykam się z mylnym rozumieniem słowa asertywność. Jedni ludzie boją się tej postawy, bo uważają ją za postawę samolubną i negatywną, jeszcze inni chcą się jej nauczyć w 5 minut lub przejąć, jak by była czarodziejską różdżką, która w magiczny sposób wszystko rozwiąże. Niestety (i na szczęście) rzeczywistość jest inna.
2018-07-13
Warto sobie uświadomić, że tylko nieliczni pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmiany (naprawdę jest ich niewielu), dla większości jest to wyjście ze strefy komfortu. Ciekawe może być, iż fazy procesu zmiany są dla wszystkich takie same, różni się tylko czas jaki spędzimy w danej fazie. Nie ważne czy zmiana jest dla nas pozytywna, neutralna czy negatywna, reagujemy na nie przechodząc przez cztery fazy. Dlatego bardzo istotne jest dobre przygotowanie się do wdrażania każdej zmiany, szczególnie ważny jest proces komunikacji.