2018-09-13
Prowadzimy projekt z komunikacji z klientem dla
Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie.
Projektem objęci są wszyscy pracownicy, podzieleni na 18 grup szkoleniowych. Wspólnie pracujemy nad stworzeniem najlepszych standardów w obsłudze klienta, poprawą obsługi trudnych klientów i radzeniem sobie z emocjami.
2018-07-24
Jest narzędziem, które powinno być wykorzystywane w trakcie prowadzenia prezentacji, spotkań, negocjacji, wystąpień publicznych czy komunikacji z klientem, a także jest narzędziem pracy ze stresem.
2018-07-13
Warto sobie uświadomić, że tylko nieliczni pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmiany (naprawdę jest ich niewielu), dla większości jest to wyjście ze strefy komfortu. Ciekawe może być, iż fazy procesu zmiany są dla wszystkich takie same, różni się tylko czas jaki spędzimy w danej fazie. Nie ważne czy zmiana jest dla nas pozytywna, neutralna czy negatywna, reagujemy na nie przechodząc przez cztery fazy. Dlatego bardzo istotne jest dobre przygotowanie się do wdrażania każdej zmiany, szczególnie ważny jest proces komunikacji.