Adrian Tomaszewski

Trener (Certyfikat trenerski: European Qualification Framework), praktyk, senior copywriter, kompozytor muzyki i dźwięku do reklam, multimediów, www. Jako copywriter i senior copywriter pracował w międzynarodowych i krajowych agencjach reklamowych - m.in.: Ogilvy, Young & Rubicam, V&P, Polymus, HYPERmedia.

Współpracował i stale współpracuje z agencjami reklamowymi - m.in.: IQ Marketing, Genero, Red8, Pegasus Advertising, Wizard, smARTcat, Next Point. Pracował m.in. dla klientów i marek: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl) Posiada certyfikaty: Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Product Specialist, Microsoft Certified Trainer. Zdobywca kilku wyróżnień i nagród (m.in. Złote Orły, Boomerang, Złota strzała)

Szkolenia realizowane m.in. dla pracowników firm:

Intermarche, Orlen Oil, P4 (Play Mobile), mBank, AXA, Pracuj.pl, Makita Polska, Totalizator Sportowy, TVN Warszawa, Komisja Nadzoru Finansowego, Ministerstwo Środowiska, Santander Consumer Bank, Mediarun.pl, Uniwersytet Warszawski, Krispol, Firma WIŚNIOWSKI, Cersanit S.A., Volkswagen Bank, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Fiat Bank Polska, British American Tobacco, Ernst & Young, BNP Paribas Fortis, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Michelin Polska, Mediapromotion Sp.j., Agencja Rozwoju Przemysłu SA, Philips Polska, Polomarket, GTS Poland, Perła Browary Lubelskie, Lotos Oil S.A., Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Dax Cosmetics, Eurobank, Heel, , Gaspol, PGNiG, PKO BP

Kontakt: