Interim menedżer, wieloletni praktyk biznesu, trener, coach, praktyk NLP. Absolwent studium podyplomowego Trenerów Grupowych w Laboratorium Psychoedukacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Wyższej Szkoły Bankowej. Trener Akademii Biznesu. Doradca Indywidualnego Rozwoju Zawodowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, negocjowaniu kontraktów oraz kierowanie dużymi grupami ludzi. Od 15 lat związany z pracą w Działach Sprzedaży i Dystrybucji w branży FMCG. Twórca standardów pracy dla Przedstawicieli Handlowych i Regionalnych Kierowników Sprzedaży. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności sprzedażowych przedstawicieli handlowych metodą On the Job Training ,całym procesem rozmowy handlowej oraz w szkoleniach z merchandising’u. Prowadzi treningi dla kadry menadżerskiej i handlowej. Posiada ogromne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z negocjacji, sprzedaży, zarządzania zespołami oraz profesjonalnej obsługi klienta.
W swoim dorobku przeprowadził coaching rynkowy PH (400 dni) i menedżerski (ponad 50 dni). Autor publikacji na temat wykorzystania metody OJT - dla magazynu Business & Coaching oraz rozwoju kompetencji menedżerskich (Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym) w oparciu o program Zarządzanie przez Cele (MBO). Kierował lub uczestniczył w pracach zespołów projektowych zajmujących się: programem wprowadzania nowych pracowników do firmy (Induction Program), tworzeniem promocji marketingowych (lokalnych i ogólnopolskich), programów lojalnościowych, systemu ocen okresowych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in jako Kierownik Działu Szkoleń sieci sklepów wielkoformatowych branży RTV/AGD – Media Expert (zarządzał grupą specjalistów i trenerów wewnętrznych, prowadził i tworzył program szkoleń dla kadry zarządzającej), Regionalny Dyrektor Sprzedaży Royal Unibrew S.A. W ramach wykonywanych obowiązków wprowadził model pracy w oparciu o zarządzanie przez cele. Był twórcą standardów pracy dla PH i RKS. Był także Kierownikiem Dystryktu Kompani Piwowarskiej S.A. Odpowiadał za zarządzanie Działem S&D – rekrutację, szkolenie i rozwój pracowników, sprzedaż, merchandising, zarządzanie budżetem kosztów stałych i marketingowych. Pracował również jako przedstawiciel handlowy dla firm: Coca – Cola Botlers Ltd., Nestle Polska S.A., Unilever Polska S.A.W 2001 roku zdobył tytuł “Managera Roku 2001” Kompani Piwowarskiej SA spośród 150 kandydatów. W 2008 roku zdobył wyróżnienie Rektora WSB za wyniki studiów podyplomowych na kierunku Akademia Trenera Biznesu oraz Wyróżnienie Prezesa KP S.A. za jakość prowadzonych szkoleń w Akademii Sprzedaży.
Szkolenia realizowane m.in. dla pracowników firm:
Grupa Żywiec S.A., Bank Pocztowy S.A., Makro, Maspex S.A, Lewiatan, PZU SA, Carlsberg Polska S.A., BZ WBK, Amica, Media Expert, Poczta Polska, Bosch, Polkomtel SA, Skok, Samsung, Kolporter, Energa, Sygnity Technology, ROYAL UNIBREW S.A., PZU Życie, ING Życie S.A., Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, AMICA, SYGNITY Technology S.A., Hiestand Polska sp. z o.o., , ARMSA, OSM Sierpc, RABAT Pomorze, WUP Olsztyn, Marwit Sp. z o.o., Zelmer SA, PPG Deco Polska Sp. z o.o. — DECORAL, Japan Tobacco International, Kompania Piwowarska S.A., BAT Sp. z o.o., C-Konsult Sp. z o.o., Media–Expert Sp. z o.o., Sezam Furman Sp. z o.o.
Kontakt: