2009-01-16
Wprowadziliśmy do naszej oferty pakiet szkoleń prowadzonych z użyciem metody eneatreningu. Szkolenia prowadzone są przez znakomitych trenerów: M.Słowikowskiego i T.Curleja.
Enneatrening jest narzędziem poprawiającym komunikację na każdym szczeblu wewnątrz organizacji i poza nią. Pomaga utrzymać wartościowych pracowników poprzez zwiększenie ich zadowolenia z pracy i zaangażowania. Umożliwia optymalne wykorzystanie potencjału każdego członka organizacji. Jest szczególnie przydatny przy budowaniu i motywowaniu zespołu, komunikacji wewnątrz firmy,rozwiązywaniu konfliktów, negocjacjach i rozwijaniu zdolności przywódczych.
Firmy stosujące w praktyce Enneatraining:
Procter & Gamble, General Motors, Sony, General Mills, Toyota, Young & Rubicam, Motorola, Hewlett Packard, Kodak, Coca Cola (Mexico), Adobe, Amoco, AT&T, Avon Products, Boeing Corporation, The DuPont Company, e-Bay, Prudential Insurance (Japan), General Mills Corporation, Alitalia Airlines, KLM Airlines, International Weight Watchers, Reebok Health Clubs, Prudential Insurance, American Press Institute, Aventis, Conoco-Philips, Marriott, Walt Disney Company, CIA, Bank Rezerw Federalnych USA
W Polsce:
Deutsche Bank, AEGON, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, BRE BANK, Johnson & Johnson, Narodowy Bank Polski, Daimler Chrysler, Ikea.
2014-11-08
Osoby tworzące działy HR często wspominają, że mimo starań, wciąż wpadają na “mury nie do przebicia” – mury tworzone przez menedżerów, kierowników, specjalistów, pracowników liniowych… Projekty działu HR, wynikające z dogłębnej analizy sytuacji i dające dużą szansę na podniesienie jakości pracy, są blokowane, nieracjonalnie modyfikowane a nawet odrzucane bez sensownego powodu już w fazie wdrażania. Jak temu zaradzić? Jakie konkretne kroki podjąć, by trud włożony w przygotowanie narzędzi, takich jak system ocen okresowych, ścieżki rozwoju czy model kompetencyjny przyniósł spodziewany rezultat?
2016-10-10
Czy rekruterzy mają zestaw sprawdzonych pytań? Owszem! W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej pojawiają się pytania wartościowe, czasami skomplikowane, a niekiedy… specyficzne. Jedno jest pewne - nigdy nie może zabraknąć pytań, których celem jest dostarczyć najistotniejszych informacji o kandydacie. Oto cztery niebanalne pytania do kandydatów. Warto o nich pamiętać!