2009-07-05
Na zamówienie Narodowego Banku Polskiego przeprowadziliśmy szkolenie dla sekretarek i asystentek z kluczowych departamentów banku. Szkolenie ukierunkowane zostało na usprawnienie komunikacji interpersonalnej oraz podniesienie efektywności pracy w zespole.
2018-07-10
Jeśli chcemy stworzyć coś na prawdę dobrego, coś z czego będziemy zadowoleni, musimy poświęcić temu to, co mamy najcenniejsze i nie chodzi tu o czas. Uwaga to wspaniały mechanizm, dający nam możliwość realnego wpływania na to co i jak robimy oraz jak się z tym czujemy. Obok emocji to kluczowy czynnik zaangażowania i fundament prawdziwej osobistej skuteczności. Redukuje nadmiar informacji i pozwala rozwijać kluczową w dzisiejszym, pędzącym świecie kompetencję – uważność (mindfulness). Bez uważności nie ma prawdziwej obecności w rolach, które pełnimy, a bez niej trudno świadomie kreować swoje życie, odkrywać potrzeby, nadawać prawdziwy sens swoim działaniom, stawiać cele, które naprawdę chcemy osiągać, budować trwałe i dobre relacje oraz w pełni korzystać ze swoich potencjałów.