2011-01-08
Zakończyliśmy cykl szkoleń menadżerskich dla naczelników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Szkolenia przeprowadziliśmy dla kadry kierowniczej komórek organizacyjnych Centrali. Szkolenia ocenione zostały bardzo wysoko (średnia ocen: 4,98/5) Uczestnicy podkreślali ciekawą formę prowadzenia zajęć, dużą wiedzę i kompetencję prowadzących.
2017-04-24
Komunikacja - głównie zewnętrzna - we współczesnych organizacjach oparta jest, jak powiedzieliby prawnicy, co do zasady na konkretnych, często dość restrykcyjnych obwarowaniach. Ujęta bywa w schematy i procedury. To sprawia, że może wydawać się opanowana. Często jednak całkowicie pozornie. Zaskoczenie i rozczarowanie przychodzi w momencie, gdy okazuje się, że to, co pozostawało wewnętrzną sprawą organizacji – wycieka na zewnątrz.
2015-02-13
W dzisiejszych czasach, oparcie przyszłości firmy na zasobach ludzkich oznacza postawienie na rozwój pracowników, system wewnętrznej edukacji, podążanie za potrzebami pracownika i poszukiwanie balansu w działaniach. Za te zadania odpowiedzialne są działy HR, departamenty zasobów ludzkich, rekrutacji i szkoleń. Co w takim razie zrobić by jako HR-owiec świecić przykładem, a nie jak szewc z przysłowia - bez butów chodzić?!