2011-07-01
Na zamówienie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. przeprowadziliśmy 2 edycje szkolenia z tematu: Profesjonalna obsługa klienta. Uczestnicy nie tylko ocenili szkolenie jako bardzo dobre (średnia ocen 5 w skali 5) ale również komentowali: \"Życzyłbym sobie więcej takich trenerów\", \"Dziękuję za dwa ciekawe dni\",\" Pełen profesjonalizm, ciekawe przykłady\", \"Tak trzymać!\"....
2018-01-24
Po 26 latach na ekrany – tym razem już częściej komputerów niż telewizorów – powrócił agent Cooper i sielskie amerykańskie miasteczko, w którym nic nie jest tym, czym się wydaje.
2019-02-08
Na przestrzeni ostatnich 30 lat dowiedzieliśmy się o ludzkim mózgu więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Organizacje sektora publicznego i prywatnego na całym świecie śledzą efekty badań w dziedzinie neuronauki. Zwracają baczną uwagę na to, w jaki sposób neuronauka może pomóc w lepszym zrozumieniu specyfiki ludzkich zachowań, a dzięki temu podnieść efektywność działania firm.