2012-02-14
Rozpoczynamy 2-letni projekt szkoleniowy z obszaru sprzedaży dla firmy AAT Holding S.A. Szkoleniami objęci zostali dyrektorzy oddziałów, handlowcy, menadżerowie wsparcia, SPP, SKK i dział sprzedaży międzynarodowej.
2018-07-10
Jeśli chcemy stworzyć coś na prawdę dobrego, coś z czego będziemy zadowoleni, musimy poświęcić temu to, co mamy najcenniejsze i nie chodzi tu o czas. Uwaga to wspaniały mechanizm, dający nam możliwość realnego wpływania na to co i jak robimy oraz jak się z tym czujemy. Obok emocji to kluczowy czynnik zaangażowania i fundament prawdziwej osobistej skuteczności. Redukuje nadmiar informacji i pozwala rozwijać kluczową w dzisiejszym, pędzącym świecie kompetencję – uważność (mindfulness). Bez uważności nie ma prawdziwej obecności w rolach, które pełnimy, a bez niej trudno świadomie kreować swoje życie, odkrywać potrzeby, nadawać prawdziwy sens swoim działaniom, stawiać cele, które naprawdę chcemy osiągać, budować trwałe i dobre relacje oraz w pełni korzystać ze swoich potencjałów.
2014-12-08
Problematyka motywowania należy do jednej z najbardziej złożonych w psychologii i najbardziej rozbudowanych w zarządzaniu. Jednak cała ta niezwykle obszerna i bardzo wyspecjalizowana wiedza jest niemal całkowicie bezużyteczna dla menedżera, który na co dzień zmagać się musi z problemami podtrzymania zaangażowania ludzi w bieżącą realizację wyznaczanych przez siebie celów. Ponad dekada doświadczenia w pracy jako menedżera sprzedaży, a następnie równie długi okres w charakterze trenera przekonały mnie, że menedżerowie potrzebują rozwiązań opartych na naukowej wiedzy, lecz odpowiadających na bardzo konkretne potrzeby ich organizacji. W oparciu o tę refleksję powstał autorski Pięcioczynnikowy Model Zaangażowania będący rodzajem mapy drogowej po złożonych zagadnieniach motywowania, w którym akcent położony jest na praktyczne rozwiązania problemów z jakimi kierownicy i pracownicy najczęściej spotkają się w naszym kraju.