2012-10-22
Wspólnie z naszym partnerem merytorycznym prowadzimy kompleksowy projekt stworzenia i wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi Klient, który jest elementem strategii FAIR PLAY Banku. Najważniejszymi elementami tego projektu było opracowanie szczegółowego planu wdrożenia koncepcji FAIR PLAY w oddziałach oraz wypracowanie standardów FAIR PLAY dla doradców Klienta. Projekt obejmował liczne działania doradczo szkoleniowe: - audyt sytuacji, - analizę ryzyk w projekcie - mapowanie procedur i procesów, - moderowanie zespołów projektowych, - szkolenia z zarządzania zmianą i zarządzania projektem dla Zespołu Projektowego; - szkolenia dla Regionalnych Szefów Sprzedaży; - wsparcie komunikacyjne.
2018-01-29
Jak najprościej określić, czym jest zarządzanie ludźmi? Po pierwsze, należałoby stwierdzić, że nie jest to nic innego, jak realizacja postawionych przed zespołem i jego menedżerem celów przy udziale współpracowników – członków zespołu. Najczęściej zadań służących realizacji celów jest tak wiele, że kierujący zespołem nie jest w stanie ich samodzielnie zrealizować, nawet, gdyby wydłużyć mu dzień pracy do 16 godzin. Nasuwa się także pytanie, jakie są konsekwencje nieumiejętnego podejścia do delegowania zadań w swoim zespole? Z jakich narzędzi warto korzystać?
2017-01-24
Odnalezienie właściwego kandydata w branży IT to jak poszukiwanie igły w stogu siana. W dodatku w stogu zamkniętym w cudzej stodole. Viral recruiting, grywalizacja, scouting a nawet pączki – tak rozgrywa się bitwa, gdy o jednego kandydata walczy średnio 12 pracodawców. Istnieje kilka sprawdzonych sposobów, które wspierają rekruterów w tej nierównej potyczce.