2012-10-22
Wspólnie z naszym partnerem merytorycznym prowadzimy kompleksowy projekt stworzenia i wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi Klient, który jest elementem strategii FAIR PLAY Banku. Najważniejszymi elementami tego projektu było opracowanie szczegółowego planu wdrożenia koncepcji FAIR PLAY w oddziałach oraz wypracowanie standardów FAIR PLAY dla doradców Klienta. Projekt obejmował liczne działania doradczo szkoleniowe: - audyt sytuacji, - analizę ryzyk w projekcie - mapowanie procedur i procesów, - moderowanie zespołów projektowych, - szkolenia z zarządzania zmianą i zarządzania projektem dla Zespołu Projektowego; - szkolenia dla Regionalnych Szefów Sprzedaży; - wsparcie komunikacyjne.
2018-01-29
Jeszcze bardziej efektywna ocena reakcji uczestników na szkolenie?
Każda firma w swojej polityce szkoleniowej zakłada pomiar efektywności projektów rozwojowych. Ujęcie pomiaru jako procesu dziejącego się na czterech poziomach: reakcji, wiedzy, zachowania i rezultatów stało się już kanonem.
2019-02-08
Na przestrzeni ostatnich 30 lat dowiedzieliśmy się o ludzkim mózgu więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Organizacje sektora publicznego i prywatnego na całym świecie śledzą efekty badań w dziedzinie neuronauki. Zwracają baczną uwagę na to, w jaki sposób neuronauka może pomóc w lepszym zrozumieniu specyfiki ludzkich zachowań, a dzięki temu podnieść efektywność działania firm.