2015-04-07
Rozpoczynamy cykl szkoleń dla Polskiego Instytutu Dyplomacji.
Pracownicy Instytutu Dyplomacji i aplikacji dyplomatyczno-konsularnej w 2015 roku będą uczestniczyli w szkoleniach:
1. Wystąpienia publiczne
2.Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych i konfliktowych na placówce zagranicznej i w urzędzie
3. Sztuka komunikacji
4. Zasady pracy zespołowej
5. Trening asertywności
6. Zarządzanie stresem
7. Zarządzanie czasem
8. Komunikacja i współpraca w zespole
2019-08-05
Design thinking jest procesem stosowanym przez wiele osób na całym świecie, ale też w Polsce, który służy wyszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań w biznesie. Wykorzystują go duże firmy, a także instytucje publiczne i pozarządowe.
2020-03-24
Od kilku dni, a nawet tygodni coraz częściej słyszymy słowo KRYZYS. Warto przyjrzeć mu się uważniej. Kryzys to reakcja zdrowego człowieka na trudną sytuację, której nie potrafi rozwiązać, ponieważ wcześniejsze strategie radzenia sobie w podobnych sytuacjach okazują się być nieskuteczne.