2016-10-06
2014-12-08
Problematyka motywowania należy do jednej z najbardziej złożonych w psychologii i najbardziej rozbudowanych w zarządzaniu. Jednak cała ta niezwykle obszerna i bardzo wyspecjalizowana wiedza jest niemal całkowicie bezużyteczna dla menedżera, który na co dzień zmagać się musi z problemami podtrzymania zaangażowania ludzi w bieżącą realizację wyznaczanych przez siebie celów. Ponad dekada doświadczenia w pracy jako menedżera sprzedaży, a następnie równie długi okres w charakterze trenera przekonały mnie, że menedżerowie potrzebują rozwiązań opartych na naukowej wiedzy, lecz odpowiadających na bardzo konkretne potrzeby ich organizacji. W oparciu o tę refleksję powstał autorski Pięcioczynnikowy Model Zaangażowania będący rodzajem mapy drogowej po złożonych zagadnieniach motywowania, w którym akcent położony jest na praktyczne rozwiązania problemów z jakimi kierownicy i pracownicy najczęściej spotkają się w naszym kraju.