2019-10-06
Już po raz drugi (rok 2019 i 2018) prowadzimy na zamówienie Mazowieckiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa cykl szkoleń: Akademia Menadżera, Zarządzanie zespołem rozproszonym, Trening pewności siebie, charyzmy i odwagi w biznesie, Personal Branding, Zarządzanie czasem po większą efektywność, Trening pewności siebie, charyzmy i odwagi w biznesie, Asertywność -poziom zaawansowany, Szkoła nowoczesnych wystąpień publicznych.
Szczególne wyróżnienie otrzymała nasza Akademia Menadżera, na którą składają się 3 bloki: JA Menedżer - czyli, jak skutecznie zarządzać zespołem; Od Ja do My czyli budowanie odpowiedzialnych i efektywnych zespołów; Od Ja menedżer do Ja Lider. W ramach projektu Uczestnicy zapoznali się dodatkowo ze Stylami Liderskimi PRISM.
2015-09-29
Badanie satysfakcji pracowników w firmie to jedno z istotnych narzędzi, służących do zarządzania zasobami ludzkimi. Zmotywowany i zaangażowany pracownik efektywniej wykonuje swoje obowiązki. Przyjrzyjmy się bliżej jak sprostać oczekiwaniom pracowników, by środki na benefity pracownicze przeznaczać na rzeczywiste potrzeby. Jakich zmian w podejściu do zarządzania personelem potrzebują firmy?
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.