2019-10-06
Już po raz drugi (rok 2019 i 2018) prowadzimy na zamówienie Mazowieckiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa cykl szkoleń: Akademia Menadżera, Zarządzanie zespołem rozproszonym, Trening pewności siebie, charyzmy i odwagi w biznesie, Personal Branding, Zarządzanie czasem po większą efektywność, Trening pewności siebie, charyzmy i odwagi w biznesie, Asertywność -poziom zaawansowany, Szkoła nowoczesnych wystąpień publicznych.
Szczególne wyróżnienie otrzymała nasza Akademia Menadżera, na którą składają się 3 bloki: JA Menedżer - czyli, jak skutecznie zarządzać zespołem; Od Ja do My czyli budowanie odpowiedzialnych i efektywnych zespołów; Od Ja menedżer do Ja Lider. W ramach projektu Uczestnicy zapoznali się dodatkowo ze Stylami Liderskimi PRISM.
2020-03-18
Z dania na dzień znaleźliśmy się w niepewnej rzeczywistości. To moment, który wymaga od nas tego, żebyśmy świadomie wzmacniali naszą odporność psychiczną. Łączy się ona bowiem z naszą wiarą we własne możliwości, umiejętnością odnawiania energii, siłą woli, czyli w dużej mierze od niej zależy jak w najbliższych miesiącach sobie poradzimy. Pomimo tych samych umiejętności, wiedzy i doświadczenia, jedni z nas, co już widać, lepiej radzą sobie z zaistniałą sytuacją i wyzwaniami, a drudzy trudniej. Sytuacja kryzysowa, w której jesteśmy to również egzamin dla lidera, menadżera, kierownika zespołu. Jego siła to nie tylko narzędzia antykryzysowe, których użyje, ale także jego odporność psychiczna, która pomoże mu przeprowadzić przez ten trudny czas swój zespół. Niezbędne jest, żeby lider znał swoje mocne strony, identyfikował potencjał pracowników, ale też rozumiał ich większą lub mniejszą odporność psychiczną. I najważniejsze: adekwatnie dostosował indywidualne zasoby do zadań.
2017-04-24
Komunikacja - głównie zewnętrzna - we współczesnych organizacjach oparta jest, jak powiedzieliby prawnicy, co do zasady na konkretnych, często dość restrykcyjnych obwarowaniach. Ujęta bywa w schematy i procedury. To sprawia, że może wydawać się opanowana. Często jednak całkowicie pozornie. Zaskoczenie i rozczarowanie przychodzi w momencie, gdy okazuje się, że to, co pozostawało wewnętrzną sprawą organizacji – wycieka na zewnątrz.