2019-10-06
Dla firmy LOT AIRCRAFT MAINTENANCE SERVICES SP. Z O.O. przeprowadziliśmy cykl szkoleń w zakresie kompetencji miękkich dla menadżerów wszystkich szczebli.
W szkoleniach wzieło udział ok. 250 osób. Przeprowadzilismy szczegółową analizę potrzeb szkoleniowych i ewaluację projketu. Cześć Uczestników wzieła udział w dodatkowcyh warsztatach pogłębiających, które dotyczyły trudnych rozmów feedbackowych.
2016-10-10
Czy rekruterzy mają zestaw sprawdzonych pytań? Owszem! W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej pojawiają się pytania wartościowe, czasami skomplikowane, a niekiedy… specyficzne. Jedno jest pewne - nigdy nie może zabraknąć pytań, których celem jest dostarczyć najistotniejszych informacji o kandydacie. Oto cztery niebanalne pytania do kandydatów. Warto o nich pamiętać!
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.