2020-05-08
Dla naszego klienta AQUAEL prowadzimy cykl szkoleń on-line: model i techniki sprzedaży telefonicznej
a potrzeby i zachowania klientów Aquael w trudnej sytuacji.
2015-03-18
- W naszej firmie przykładamy dużą uwagę do szkoleń – zależy nam na rozwoju pracowników, na przykład: dział handlowy miał w tym roku już trzy dwudniowe szkolenia
- I wszyscy się tak dużo szkolą?
- No może nie tak samo, ale rozumiemy, że szkolenia przynoszą zysk
- A Zarząd ?
- No co Pan, przecież my wszystko wiemy!
2015-05-11
Często spotykam się z pytaniem, czy pomiar wpływu szkoleń na organizację jest możliwy i wiarygodny. Procedura ROI to jeden z najbardziej cenionych modeli pomiaru wpływu i zwrotu z inwestycji w programy z zakresu zasobów ludzkich. Opiera się on na prostocie i elastyczności, co przy konsekwentnym stosowaniu metodologii pozwala określić wpływ konkretnego programu szkoleniowego na działalność firmy.