2020-06-06
To już trzeci rok naszej współpracy z BNP Paribas. Zrealizowalismy m.inn. tematy: Presenting the TED way, zarządzanie czasem, delegowanie i empowerment, rozwiazywanie konfliktów, współpraca i komunikacja w zespole rozproszonym, efektywne spotkania, facylitacja spotkań, inteligencja emocjonalna, budowanie i rozwój zespołu.
Część tych tematów prowadziliśmy w języku angielskim, a od kwietnia 2020 prawadzimy również szkolenia on-line.
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.
2018-07-13
Warto sobie uświadomić, że tylko nieliczni pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmiany (naprawdę jest ich niewielu), dla większości jest to wyjście ze strefy komfortu. Ciekawe może być, iż fazy procesu zmiany są dla wszystkich takie same, różni się tylko czas jaki spędzimy w danej fazie. Nie ważne czy zmiana jest dla nas pozytywna, neutralna czy negatywna, reagujemy na nie przechodząc przez cztery fazy. Dlatego bardzo istotne jest dobre przygotowanie się do wdrażania każdej zmiany, szczególnie ważny jest proces komunikacji.