2023-08-27
Projekt rozwojowy: Akademia Menadżera, czas trwania: 8 m-cy, ilośc Uczestników 236
Projekt miał na celu rozwój 8 kluczowych kompetencji, każdy miesiąc poświącony był na rózwój jednej, konkretnej kompetencji.
Uczestnicy mogli wybrać: webinary, pigułki wiedzy, szkolenia 1-dniowe, udział w grach i symulacjach. Przed i po projkecie przeprowadziliśmy testy kompetencyjne.
2015-05-11
Często spotykam się z pytaniem, czy pomiar wpływu szkoleń na organizację jest możliwy i wiarygodny. Procedura ROI to jeden z najbardziej cenionych modeli pomiaru wpływu i zwrotu z inwestycji w programy z zakresu zasobów ludzkich. Opiera się on na prostocie i elastyczności, co przy konsekwentnym stosowaniu metodologii pozwala określić wpływ konkretnego programu szkoleniowego na działalność firmy.
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.