Moduł

Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania w procesach rekrutacyjnych.

#

Skuteczny rekruter - jak wybrać optymalne narzędzia do oceny kandydatów

Cele modułu

Odpowiemy na pytanie: jak zmieniło się podejście do rekrutacji w ostatnich latach, jak i gdzie szukać kandydatów na "trudne" stanowiska i jak przygotowac się do rekrutacji globalnych.

Program modułu:

1.  Rekruter „na czasie", czyli szczypta marketingu w rekrutacji:

  • Employer Branding w rekrutacji - moda czy konieczność?
  • Budowanie pozytywnego Candidate Experience – najważniejsze wytyczne;
  • Kogo rekrutujemy - rekomendacje do rekrutacji i selekcji pracowników generacji BB, X, Y i Z;
  • Targetowanie w rekrutacji – kim jest nasz kandydat?
  • Ogłoszenia odchodzą do lamusa - czas na viral rekrutacyjny i nowoczesną;
  • Marka osobista rekrutera - jak sprawić, by najlepsi zgłaszali się sami?

2.  Najnowsze trendy w rekrutacji  i selekcji - praktyki  polskie i międzynarodowe:

  • Rekrutacja wczoraj i dziś - specyficzne uwarunkowania rekrutacji online;
  • Telerekrutacja – najważniejsze wytyczne w procesie kontaktowania się i rozmów z kandydatami online;
  • „Łowienie ludzi" na „trudne" stanowiska - media społecznościowe, portale branżowe, lokalne źródła pozyskiwania kandydatów z kraju i z zagranicy;
  • Międzykulturowy aspekt rekrutacji – wyzwania dla rekruterów w narastającej fali migracji różnych kręgów kulturowych i językowych.

Metody szkoleniowe

Powrót do programu