Moduł

Employer Branding - od przypadku do strategii – cz. 2

#

Podejmujemy strategiczne działania.

Cele modułu

Program modułu:

· Grupy docelowe a EVP - projektujemy, doprecyzowujemy, wdrażamy cele wizerunkowo-rekrutacyjne - to czym jesteśmy jako pracodawca.
· Tworzenie planu komunikacji działań w rocznym cyklu;
· Rola Zarządu, Kierownictwa, HR i Pracowników w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy;
· Pozyskanie najlepszych talentów w branży - komunikacja wewnętrzna w utrzymywaniu najlepszych pracowników - jakimi kanałami się posługujemy?
· Znaczenie wewnętrznych Ambasadorów marki pracodawcy;
· MĄDRA ASERTYWNOŚĆ - KLUCZOWA KOMPETENCJA, GDY DBASZ O WIZERUNEK - kluczowa kompetencja w pełnieniu tej roli;
· Zarządzanie marką pracodawcy w kryzysowych sytuacjach.

Metody szkoleniowe

Powrót do programu