Akademia Sprzedaży

Jak prowadzić efektywną sprzedaż?

Program rozwija kluczowe kompetencje biznesowe i psychologiczne, niezbędne do budowania długofalowych partnerskich relacji z klientami, opartych na wypracowywaniu wspólnych wartości dla klienta i przedstawiciela handlowego. Pracujemy w oparciu o kilka modeli sprzedaży, które poparte są solidnymi badaniami skuteczności procesów sprzedaży i procesów zakupowych. W każdym przypadku dostosowujemy modele współpracy z klientami do specyfiki rynku uczestników Akademii, modeli podejmowania decyzji, specyfiki sprzedaży produktów lub usług oraz sprzedaży wysoko- i niskobudżetowej. 

Akademia Sprzedaży to najnowsze praktyki rynkowe, stosowane przez skutecznych przedstawicieli handlowych oraz najnowocześniejsza, praktyczna wiedza. Udział w Akademii pozwala podnieść efektywność handlową uczestników dzięki tworzeniu, dostosowaniu oraz uczeniu się praktycznego stosowania strategii i technik sprzedaży. Tak widzimy najistotniejsze cele udziału w Akademii Sprzedaży - zwiększenie wartości zawieranych kontraktów i rozwój współpracy z aktualnymi i potencjalnymi klientami.


Między poszczególnymi modułami Akademii uczestnicy będą wykonywać zadania międzymodułowe, aby praktycznie wdrażać nową wiedzę i techniki w środowisku realnego rynku.

Moduły programu rozwojowego

Moduł 1:

Modele i proces sprzedaży oraz efektywny prospecting

Jaki wybrać model sprzedaży, jaki realizować proces krok po roku i jak skutecznie znaleźć prospektów?

Moduł 2:

Budowanie terytorium sprzedaży i docieranie do kluczowych decydentów

Jak dotrzeć do kluczowych decydentów w organizacji klienta i zarządzać procesem współpracując z grupą decyzyjną?

Moduł 3:

Badanie i weryfikacja wartości zakupowych klienta

Jak zbudować wartość oferty w organizacji klienta poprzez odkrywanie i uświadamianie wartości zakupowych?

Moduł 4:

Profesjonalne prezentacje handlowe

Jak przeprowadzić skuteczna prezentacją działania produktu/usługi w organizacji klienta w kontekście zweryfikowanych i potwierdzonych wartości zakupowych?

Moduł 5:

Negocjacje handlowe

Jak taktycznie zastosować strategię problemową i jak stosować techniki negocjacyjne aby uzyskać wartościowe porozumienie?

Moduł 6:

Negocjacje handlowe cz. 2 - obiekcje i domykanie kontraktów

Jak zakończyć proces sprzedaży i negocjacji w organizacji klienta i otworzyć horyzont do dalszej współpracy opartej na relacjach?

Cena zawiera

  • 6 dni szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Trenerzy

Terminy

Cena

3950 zł + VAT

Przy zapisie większej ilości uczestników korzystne rabaty

Zapisy

formularz rejestracji uczestnika

Masz pytania?

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym programie, skorzystaj z formularza - nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej, jak to będzie możliwe.