Program rozwija kluczowe kompetencje biznesowe i psychologiczne, niezbędne do budowania długofalowych partnerskich relacji z klientami, opartych na wypracowywaniu wspólnych wartości dla klienta i przedstawiciela handlowego. Pracujemy w oparciu o kilka modeli sprzedaży, które poparte są solidnymi badaniami skuteczności procesów sprzedaży i procesów zakupowych. W każdym przypadku dostosowujemy modele współpracy z klientami do specyfiki rynku uczestników Akademii, modeli podejmowania decyzji, specyfiki sprzedaży produktów lub usług oraz sprzedaży wysoko- i niskobudżetowej.
Akademia Sprzedaży to najnowsze praktyki rynkowe, stosowane przez skutecznych przedstawicieli handlowych oraz najnowocześniejsza, praktyczna wiedza. Udział w Akademii pozwala podnieść efektywność handlową uczestników dzięki tworzeniu, dostosowaniu oraz uczeniu się praktycznego stosowania strategii i technik sprzedaży. Tak widzimy najistotniejsze cele udziału w Akademii Sprzedaży - zwiększenie wartości zawieranych kontraktów i rozwój współpracy z aktualnymi i potencjalnymi klientami.
Między poszczególnymi modułami Akademii uczestnicy będą wykonywać zadania międzymodułowe, aby praktycznie wdrażać nową wiedzę i techniki w środowisku realnego rynku.
Jaki wybrać model sprzedaży, jaki realizować proces krok po roku i jak skutecznie znaleźć prospektów?
Jak dotrzeć do kluczowych decydentów w organizacji klienta i zarządzać procesem współpracując z grupą decyzyjną?
Jak zbudować wartość oferty w organizacji klienta poprzez odkrywanie i uświadamianie wartości zakupowych?
Jak przeprowadzić skuteczna prezentacją działania produktu/usługi w organizacji klienta w kontekście zweryfikowanych i potwierdzonych wartości zakupowych?
Jak taktycznie zastosować strategię problemową i jak stosować techniki negocjacyjne aby uzyskać wartościowe porozumienie?
Jak zakończyć proces sprzedaży i negocjacji w organizacji klienta i otworzyć horyzont do dalszej współpracy opartej na relacjach?