Cele modułu:
• Nauczymy się i praktycznie przećwiczymy budowanie skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywanie ofert w kontekście zweryfikowanych i potwierdzonych oczekiwań klienta.
• Praktycznie przećwiczymy elementy wystąpień i prezentacji handlowych.
• Wypracujemy umiejętność przygotowywania klienta do sprzedaży Twoich produktów lub usług w jego organizacji, w kontekście sprzedaży wieloetapowej.
• Zastanowimy się nad zawartością profesjonalnej oferty dla klienta, bazując na sprawdzonych wzorcach biznesowych.
• Opracujemy katalog potencjalnej argumentacji handlowej w powiązaniu z wartościami klienta.
Program modułu:
1. Sprzedawać klientowi korzyści czy potencjalne, pozytywne doświadczenia klienta?
2. Jak przygotować skuteczną narrację i prezentację handlową?
3. Czy schematy C-Z-K jeszcze działa?
4. Czy prezentować cechy i zalety w sprzedaży wysokobudżetowej?
5. W jaki sposób przeprowadzić prezentację dla grupy decyzyjnej klienta?
6. Jak zbudować skuteczną argumentację pod kątem oczekiwań klienta?
7. W jaki sposób uzyskać pomoc klienta w przygotowaniu efektywnej prezentacji lub oferty?
8. Jak wykorzystać zasady storytellingu w prezentacji handlowej?
9. Jak zarządzać przestrzenią prezentacji?
10. Jak mówić, żeby nas słuchano?
11. Jak powinna być ułożona i co powinna zawierać profesjonalna oferta dla klienta?
12. Jak użyć techniki kontraktowania na etapie składania propozycji klientowi?
13. Kiedy klienci tak naprawdę podejmują decyzję o zakupie
14. Co zrobić po przeprowadzeniu prezentacji? Na czym może polegać proaktywność na tym etapie?
15. Jak przygotować klienta do „sprzedaży" naszych produktów lub usług wewnątrz jego organizacji?
16. Jak prezentować wartość inwestycji?
17. Jak opracowywać motywującą, zorientowaną na rezultaty formułę zakończenia prezentacji?
18. Opracowanie katalogu potencjalnych argumentów w sekwencji S-E-L-L.
19. Praktyczne ćwiczenia prezentacji handlowych i formuły przygotowania oferty.