W szybko zmieniających się realiach biznesowych, przed menadżerami stają nowe wyzwania. Dotyczy to zarówno konieczności zdobywania umiejętności menadżerskich związanych z zarządzaniem zespołem, jak też rozumienia aktualnych trendów rozwoju organizacji, zmieniających się postaw klienckich i pracowniczych, wykorzystywania różnic wynikających z następujących zmian pokoleniowych pracowników czy wzmacniania przywództwa i tworzenia strategii biznesowych.
Program Akademia Menadżera oparty na doświadczeniu i praktyce, adresuje najważniejsze aspekty pracy menadżerów w czasach VUCA, zwraca uwagę na całościowe podejście do pracy z ludźmi, na świadome wykorzystywanie procesów firmowych dla zwiększania efektywności, a także buduje świadomość autentycznego przywództwa i wzmacniania kultury organizacyjnej.
Program przeznaczony jest dla młodych stażem menadżerów oraz osób, które zamierzają wejść na ścieżkę menadżerską. Jego zadaniem jest zbudowanie świadomości nowoczesnego rozumienia roli menadżera w organizacji, wypracowanie metod i narzędzi radzenia sobie w szybko zmieniającym się i coraz bardziej wymagającym środowisku pracy, zdobyciu doświadczenia w stosowaniu najbardziej skutecznych narzędzi menadżerskich i umiejętnego stosowania ich w codziennej praktyce.
Akademia to innowacyjny projekt szkoleniowy, który obejmuje:
Jak zmienia się rola menadżera i nadchodzące wyzwania?
Jak wpływać na procesy firmowe i rozwijać swoich ludzi?
Jak korzystać z gotowych narzędzi menadżerskich?
Jak prowadzić rozmowy oceniające i dyscyplinujące? Jak komunikować trudne decyzje?
Jak budować i rozwijać swój zespół?
Jak efektywnie działać w zmiennym otoczeniu biznesowym?