Nawigacja
Szkolenia
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne
Programy rozwojowe
Usługi
Diagnostyka
Coaching
Gry
Terminy
Firma
Referencje
Baza wiedzy
Kontakt
Toggle navigation
Szkolenia otwarte
Kompetencje biznesowe | Rozwój osobisty
Dla menedżerów
HR | Kadry
Dla trenerów
Asystentki | Sekretarki
Projekty | Procesy
Negocjacje | Obsługa klienta
Marketing | Media | PR
Prawo
Lean, produkcja, jakość
Trainings in English
ksh
reklamacje
prawo handlowe
rada nadzorcza
prawo spolek
Prawo
Asystent / Asystentka Zarządu i Rady Nadzorczej nowelizacja KSH 2025
Certyfikowane szkolenie dla asystentek Zarządów i Rad Nadzorczych
Kodeks spółek handlowych i kodeks cywilny w praktyce spółki, NOWE przepisy 2025
KSH i KC w praktyce. Jak wspierać i zabezpieczać interesy spółki. ZMIANY.
Biuro Zarządu i dokumentacja korporacyjna w spółkach kapitałowych NOWOŚCI
Praktyczne aspekty funkcjonowania Biura Zarządu: najnowsze orzecznictwo, dobre praktyki.
Pozycja prawna i Odpowiedzialność Członków Zarządu i Rady Nadzorczej
Zasady powoływania, kompetencje i odpowiedzialność Zarządów i Rad Spółek Kapitałowych
Protokołowanie posiedzeń organów – 2025
Dobre praktyki w protokołowaniu po nowelizacji KSH
Prawo pracy dla kadry zarządzającej – od zatrudnienia do zwolnienia 2025
Obowiązki i uprawnienia pracodawcy związane z administrowaniem zatrudnienia
Nowelizacja prawa restrukturyzacyjnego
Nowelizacja prawa restrukturyzacyjnego
Akademia Kadr
Jak się przygotować do nowych przepisów?
Oferty i umowy w dziale zakupów w praktyce
Jak konstruować zapytania ofertowe, czytać oferty i zabezpieczać umowy?
Umowy w obrocie gospodarczym
Zawieranie i zabezpieczanie umów.
Weksel w obrocie gospodarczym
Skuteczne przyjmowanie oraz wystawianie weksli.
Compliance antykorupcyjny i sygnaliści w firmie
Bezpieczeństwo osobiste i korporacyjne
Sygnaliści – od dyrektywy do dokumentacji
Sygnaliści – od dyrektywy do dokumentacji
Cyberbezpieczeństwo dla nieinformatyków
Cyberbezpieczeństwo
Prawo konsumenckie - warsztaty
Jakie konsekwencje prawne wynikają z ustawy o prawach konsumenta?