Szkolenie (stacjonarne / online) Nowelizacja prawa konsumenckiego

Nowe zasady składania reklamacji przez klientów oraz nowelizacja zasad rękojmi i gwarancji

Korzyści ze szkolenia

  • poznanie nowelizacja prawa konsumenckiego oraz prawa cywilnego w wyniku implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/771 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów,
  • poznanie różnicc pomiędzy aktualnym stanem prawnym a stanem prawnym po nowelizacji,
  • przećwiczenie odpowiedzi na reklamację.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Nowelizacja prawa konsumenckiego

  1. Nowelizacja prawa konsumenckiego oraz prawo cywilnego w wyniku implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/771 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów
  2. Kim jest konsument?
  3. Różnice pomiędzy aktualnym stanem prawnym a stanem prawnym po nowelizacji:
    • jakie prawa będzie miał konsument po nowelizacji?
    • jakie obowiązki będzie miał przedsiębiorca po nowelizacji w kontekście prawa konsumenckiego?
    • jak przygotować się do wdrożenia zmian w funkcjonowaniu obsługi procesu reklamacyjnego?
    • czym jest towar oraz towar z elementami cyfrowymi w rozumieniu prawa konsumenckiego?
    • zasady i tryb wykonywania praw konsumenta wynikających z rękojmi i gwarancji
    • zasady i tryb wykonania praw konsumenta będącego stroną umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowe
    • jakie przepisy stosujemy przez sprzedaży konsumenckiej a jakie w pozostałej przypadkach?
    • kiedy przepisy dotyczące konsumenta stosujemy do przedsiębiorców wpisanych do CEiDG?
    • kękojmia i gwarancja konsumencka - brak zgodności towaru z umową
    • kiedy przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową?
    • okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz z tytułu gwarancji.
    • reklamacja - wymiana i naprawa
    • odbiór towaru od konsumenta
    • w jakich okolicznościach konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy?
    • umowa o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
    • zmiana kodeksu cywilnego w kontekście procesu reklamacji
    • czym jest „wada” po nowelizacji?
    • co powinno zawierać oświadczenie gwarancyjne?
    • co powinno zawierać pismo reklamacyjne?
    • RODO a proces reklamacyjny
    • jak sporządzić odpowiedź na reklamację?
  4. Podsumowanie i wejście w życie przepisów.
  5. Pytania i dyskusja.

 

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1090 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

990 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne