Szkolenie (stacjonarne / online) Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom II PREMIUM

#zarzadzanie zespolem

Od Ja do My czyli budowanie odpowiedzialnych i efektywnych zespołów?

Prawdziwa decyzja jest mierzona poprzez fakt podjęcia nowego działania. Jeśli nie ma działania – tak naprawdę nie podjąłeś decyzji.
Anthony Robbins

Korzyści ze szkolenia

  • nauczysz się jak ustalać zasady współracy w zespole,
  • rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych spotkań,
  • zdobędziesz umiejętność budowania zaufania i bezpieczeństwa w zespole,
  • poszerzysz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności z zakresu rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
  • 2025-04-24 2025-04-25 24 - 25 kwietnia 2025, Warszawa

Program szkolenia Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom II PREMIUM

 

  1. Dobry zespół:
    • różnica między zespołem a grupą - jak zmienić grupę w zespół?
    • „jak ominąć efekt odbicia" o źródłach i sposobach dopasowania pracowników do zespołu?
    • ja pracować z zespołem, w którym każdy jest inny?
    • jak zwiększymy efektywność naszego zespołu?
  2. Specyfika zespołów rozproszonych, zdalnych, hybrydowych:
    • szanse i zagrożenia w świetle badań i doświadczeń praktycznych,
    • specyficzne wyzwania w zarzadzaniu zespołem rozproszonym,
    • najważniejsze cechy wysokoefektywnych zespołów rozproszonych,
    • perspektywa pracownika: jak to jest być członkiem zespołu rozproszonego?
    • rola lidera w zarządzaniu zespołem na odległość: integracja twardych i miękkich aspektów zarządzania,
    • najczęstsze błędy.
  3. Budowanie zaufania bazą i fundamentem wzajemnej współpracy: 
    • zaufanie - najważniejszy kapitał ludzki,
    • „jestem na TAK, jestem na NIE", nastawienie, moje postawa we wzajemnej współpracy w pracownikami,
    • o wadze atmosfery i bezpieczeństwa w zespole: wspólne błędy, wspólna droga i wspólna odpowiedzialność.
  4. Nietykalni" - jak działać i co robić, kiedy ludzie nie współpracują?
    • "sącząca się trucizna", czyli rzecz o aluzji, sarkazmie, żartach..
    • dysfunkcje pracy zespołowej, które obniżają wydajność pracy zespołowej,
  5. Motywujący charakter relacji pracownika z szefem: 
    • jaki wpływ na motywację zespołu ma lider?
    • czego oczekują od szefa pracownicy?
    • jak zastosować Zasadę R-J do zwiększania zaangażowania pracowników?
    • jakie znaczenie ma uznanie dla pracownika?
    • jak weryfikować pracę? jak przekazywać pochwały i krytyki, żeby działały motywująco?
  6. Zaangażowanie i motywacja zespołu. Postępowanie z problemami zagrażającymi motywacji:
    • rozpoznawanie spadku motywacji,
    • umiejętność diagnozy przyczyn i pomocy pracownikowi i zespołom,
    • jak zarządzać ciągłymi zmianami, kryzysami i innymi  czynnikami destabilizującymi motywację? 
    • lista demotywatorów.
  7. Zarządzanie pokoleniem Z, Alfa
    • czego oczekuje od menedżera pracownik pokolenia Z i Alfa?
    • czynniki sukcesu i porażki w zarządzaniu zespołem wielopokoleniowym,
  8. Efektywne spotkania: 
    • spotkanie jako forma komunikacji z zespołem,
    • najczęściej popełniane błędy podczas spotkań,
    • jak osiągnąć wyznaczone cele spotkania?
    • symulacja spotkania.
  9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji:
    • problem jako wyzwanie,
      • proces analizy problemu – zbieranie i porządkowanie informacji, dostrzeganie związków i myślenie przyczynowo-skutkowe, znalezienie rzeczywistego problemu kluczem do jego rozwiązania,
      • technika kruszenia i pięciokrotne pytanie „dlaczego"-case study,
      • ćwiczymy metody: kwiat lotosu, karuzela pomysłów, Philips 66, Metoda 635,Metaplan, Metoda Covey’a, Metoda PDCA.
    • podejmowanie decyzji
      • przeszkody podejmowania decyzji i tolerancja niepewności,
      • najważniejsze reguły decydowania,
      • przewidywanie możliwych ryzyk przy podejmowaniu decyzji,
      • "poza schematem" -przełamywanie rutyny w codziennych działaniach.
  10. Indywidualny coaching zmiany - mój osobisty cel pracy:
    • moje zadanie wdrożeniowe - analiza,
    • moje obszary do pracy kwartalnej,
    • moja mapa zespołu - planogram zasobów, kompetencji, obszarów zagrożenia, obszarów do pracy.
  1.  

Opinie o szkoleniu:

  • Marek,  GE Aerospace Poland Sp. z o.o
    Szkolenie bardzo przydatne przy pracy z ludźmi
  • Krzysztof ,  Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.
    Zwięzła i merytoryczna wiedza prezentacja, która aktywowała do dyskusji

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1790 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 24 - 25 kwietnia 2025 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne