Szkolenie (stacjonarne / online) Trening medialny. Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami.

#media

Trening medialny w praktyce

Jaka jest nasza pewność siebie, takie są nasze możliwości
William Hazlitt

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy szkolenia:

  • poznają zasady wystąpień medialnych 
  • zdiagnozują  i wzmocnią swój potencjał medialny
  • poznają reguły budowania i utrzymywania relacji z mediami
  • zbudują spójny komunikat dla mediów
  • wezmą udział w symulacjach wystąpień medialnych
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Trening medialny. Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami.

 
PRACA z KAMERĄ (operator kamery, nagrania, wywiady, analiza) 
  1. Jak efektywnie kształtować relacje z mediami:
    • tajniki  współpracy z przedstawicielami i środkami masowego przekazu,
    • jak wzbudzić zainteresowanie dziennikarzy?
    • jak kształtować potrzeby mass mediów, czyli co może zainteresować widzów?
    • gdzie zdobywać wiedzę o dziennikarzach i jak się przygotować na spotkanie z nimi?
    • jak „zbudować", „odbudować" czy „rozwijać" relacje z dziennikarzami?
  2. Komunikaty dla przedstawicieli mediów:
    • jak zbudować przekaz dla telewizji, radia czy prasy?
    • wywiady medialne (w tym wywiad „na żywo", wywiad, setka, panel, wywiad z zaskoczenia),
    • „Setka" - indywidualne nagrania dla telewizji.
    • wypowiedź a wywiad telewizyjny.
    • przeprowadzanie wywiadu - jak przygotowuje się dziennikarz, czyli czego się spodziewać?
    • czego nie wolno dziennikarzom?
    • jak rozmawiać o trudnych sprawach i udzielać odpowiedzi na trudne pytania?
    • czy istnieje idealna taktyka prowadzenia rozmowy z dziennikarzem?
    • jak Twoja wypowiedź może zostać „zmontowana" - techniki obrony przed manipulacją w montażu.
  3.  Jak wystąpić przekonywująco w telewizji i radiu
    • o co trzeba zapytać przed nagraniem redaktora, operatora lub osobę towarzyszącą
    • jak się pokazać, czyli jaki kadr jest najlepszy do osiągania wyznaczonych celów
    • zasady komunikacji przed kamerą: podstawy prawidłowej sylwetki, gest i mimika
    • jak się ubrać do studia telewizyjnego
    • potęga słowa w radiu i telewizji- wywieranie wpływu głosem (ćwiczenia z mikrofonem)
    • pewność siebie w głosie, ćwiczenia 
  4. Wystąpienia w mediach - trening medialny (uczestnicy biorą udział w symulacji wystąpień medialnych m.in.: wywiadu na żywo [TV i/lub radio], konferencji prasowej etc.)
    • próba wystąpienia - rejestracja wideo i indywidualna analiza:
    • jak być przekonującym i autentycznym w kontakcie z mediami
    • jak rozwinąć i wzmocnić swój przekaz i wizerunek w mediach
    • jak zastosować techniki aktorskie i elementy sceniczne w wystąpieniu
    • wystąpienie „Tu i Teraz" - jak dopasować się do istniejących warunków
    • mowy ciała (analiza gestów i zachowań)
    • stylu wypowiedzi i komunikacji.
 

Opinie o szkoleniu:

  • Jolanta, Polfa Lublin S.A.
    Było super!
  • Dariusz, SKPPF
    W całości było bardzo wartościowe. Wszystko było ok.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

2190 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1890 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne