1. Rekruter „na czasie", czyli szczypta marketingu w rekrutacji:
- Employer Branding w rekrutacji - moda czy konieczność?
- Budowanie pozytywnego Candidate Experience – najważniejsze wytyczne;
- Kogo rekrutujemy - rekomendacje do rekrutacji i selekcji pracowników generacji BB, X, Y i Z;
- Targetowanie w rekrutacji – kim jest nasz kandydat?
- Ogłoszenia odchodzą do lamusa - czas na viral rekrutacyjny i nowoczesną;
- Marka osobista rekrutera - jak sprawić, by najlepsi zgłaszali się sami?
2. Najnowsze trendy w rekrutacji i selekcji - praktyki polskie i międzynarodowe:
- Rekrutacja wczoraj i dziś - specyficzne uwarunkowania rekrutacji online;
- Telerekrutacja – najważniejsze wytyczne w procesie kontaktowania się i rozmów z kandydatami online;
- „Łowienie ludzi" na „trudne" stanowiska - media społecznościowe, portale branżowe, lokalne źródła pozyskiwania kandydatów z kraju i z zagranicy;
- Międzykulturowy aspekt rekrutacji – wyzwania dla rekruterów w narastającej fali migracji różnych kręgów kulturowych i językowych.