Moduł

Internal Branding

#

Internal Branding -kultura wewnętrzna.

Cele modułu

Internal Branding, czyli wzmacnianie marki wewnątrz firmy. Wszystko, co dzieje się w organizacji, wpływa na budowanie jej kultury i wizerunku - od postawy zarządu po sumienność serwisu sprzątającego. W tym module przyjrzymy się wybranym aspektom, na które wpływ ma nie tylko HR, czy specjaliści od Employer Brandingu, ale każdy pracownik w firmie.

Program modułu:


· Najczęstszy błąd pracodawców - super reklama na zewnątrz, a jak jest w środku? Zadbaj o najlepszy kanał reklamowy pracodawcy - własnego pracownika. Przegląd kluczowych procesów w życiu pracownika - co i jak robić, by odnieść sukces? Czego się wystrzegać, na co i na kogo zwrócić uwagę?
· Jak budować wizerunek firmy poprzez angażowanie pracowników w kreowanie środowiska pracy - czyli nic o nas bez nas: zarządzanie zmianą, przykłady projektów, np. przenosiny biura, wypracowanie kodeksu etycznego, określanie wartości firmy, motywujący język i nazewnictwo programów;
· Jak budować wizerunek firmy poprzez komunikowanie trudnych tematów - do's & don'ts procesów restrukturyzacyjnych, jak przeprowadzić rozmowę separacyjną, która pokazuje klasę pracodawcy;
· Jak budować kulturę firmy poprzez skuteczne rozwiązywanie konfliktów? Poznaj różnorodne sposoby. Naucz się, jak rozróżniać konflikt interpersonalny od sytuacji naruszenia praw i godności pracownika;
· Informacja zwrotna - od rekrutacji po exit interview - w procesie budowania wizerunku;
· Jak zachęcać pracowników do pozytywnych działań na zewnątrz? Co w ogóle pracownik może robić, by wzmacniać markę pracodawcy? Jak doceniać za takie działania?

Metody szkoleniowe

Powrót do programu