Moduł

Employer Branding a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu.

#

Jak stać się organizacją odpowiedzialną społecznie?

Cele modułu

CSR w EB, przyjrzymy się najlepszym praktykom, jak stać się organizacją odpowiedzialną społecznie, być postrzeganym jako przyjazne miejsce pracy i pożądany wśród kandydatów pracodawca. Przeanalizujemy działania społeczne kilku firm oraz zaprosimy Uczestników do zaprojektowania własnych działań w oparciu o EVP własnej firmy.

Program modułu:

Cześć I - Wprowadzenie:

  • Nieodpowiedzialni? Czym jest dziś CSR. Czy wartości w biznesie mają dziś znaczenie?
  • Jaka powinna być dziś Etyczna Firma - jak na to patrzy otoczenie, jak na to patrzą Pracownicy, a jak na to patrzą audytorzy?
  • Jak na CSR patrzą dziś Pracownicy - czy buduje to przewagę Pracodawcy nad innymi - jak przekonać do tego nieprzekonanych - jak o tym mówić aby ludzie w to uwierzyli.

Cześć II - Employer Branding a CSR:

  • walk the talk - czy CSR może wspierać działania Pracodawcy i budowę marki Pracodawcy - case study najlepszych kampanii employer brandingowych wyróżnionych Złotym Spinaczem oraz przykłady firm, gdzie zabrakło spójności pomiędzy tym co mówimy na zewnątrz, a wewnątrz organizacji - rezultaty takich kampanii;
  • nasze EVP a CSR - czy można to połączyć - konkretne narzędzia, nie wymagające dużych budżetów;
  • wolontariat pracowniczy;
  • kampanie społeczne i ich przełożenie na działania Pracodawcy;
  • działania work-life balance;
  • akcje specjalne dla pracowników (np. zdrowotne).

Cześć III - Część praktyczna:

  • Jak pracować nad EVP Pracodawcy;
  • W jaki sposób projektować działania społeczne - co na początek.

Metody szkoleniowe

Powrót do programu