Oferujemy Państwu wsparcie w realizacji szkoleń zamkniętych oraz długoterminowych projektów rozwojowych.
Krok I
Diagnoza i analiza potrzeb szkoleniowych
W ramach diagnozy potrzeb przeprowadzamy:
- wywiady z uczestnikami, wywiady z opiekunami/sponsorami projektów,
- obserwacje uczestniczące,
- testy, ankiety, kwestionariusze i arkusze samooceny,
- grupy fokusowe,
- analizę heurystyczną,
- badania „tajemniczy klient”.
„Czasem trzeba zrobić krok w tył, aby z perspektywy zobaczyć pełniejszy obraz”
Krok II
Formułowanie strategii szkoleniowej
To czas w procesie szkoleniowym, w którym:
- definiujemy oczekiwane cele biznesowe, wskaźniki wiodące oraz sposoby ich monitorowania,
- opracowujemy strukturę i szczegółowe programy szkoleń dostosowane do tabeli celów,
- proponujemy strukturę merytoryczną formularza PDW,
- przedstawiamy ekspertów-trenerów realizujących szkolenie,
- opracowujemy kalendarium szkoleń (projekty długoterminowe),
- planujemy logistykę szkoleń.
Krok III
Realizacja projektu
Projekt szkoleniowy:
- oparty jest zawsze o analizę potrzeb i dostosowany do postawionych celów,
- osadzony w realiach firmy,
- skoncentrowany na dostarczaniu skutecznych narzędzi i wspólnym wypracowywaniu rozwiązań,
- zawsze wzmocniony indywidualnym arkuszem rozwoju, multimedialnymi pigułkami wiedzy i fiszkami.
Projekt szkoleniowy nie kończy się na samym szkoleniu. To dopiero początek pracy.
Proponujemy:
- sesje follow up,
- grupowe spotkania wdrożeniowe Uczestników z trenerem,
- interaktywne bloki wiedzy (nawiązujące do planów rozwojowych i umiejętności rozwijanych na szkoleniu)
- monitorowanie wdrożenia planów rozwojowych,
- coaching przełożonych,
- e-mentoring,
- komunikację z Uczestnikami przez platformę on-line.
Krok IV
Faza wdrożeń i oceny
Podsumowanie i ocena wyników projektu
W ramach podsumowania przygotowujemy zestawienia, które m. in. zawierają:
- poziom zaangażowania, zdarzenia krytyczne,
- ocenę stopnia faktycznego wykorzystania szkolenia na stanowisku pracy,
- ocenę stopnia realizacji pomysłów wdrożeniowych,
- ocenę zmiany zachowań,
- wnioski na przyszłość z perspektywy firmy (inwestora) jak i Uczestnika szkolenia.
W ocenie efektów szkoleń stosujemy metody, dzięki którym można powiązać efekty szkoleń z rezultatami, jakie chcą osiągnąć nasi Klienci (stosujemy nowy model ewaluacji szkoleń Donalda Kirkpatricka, metodę Success Case).