Jeżeli nadal będziesz MYŚLAŁ, w sposób, w który dotychczas myślałeś, jeżeli nadal będziesz DZIAŁAŁ w sposób, w który dotychczas działałeś, to będziesz nadal OSIĄGAŁ REZULTATY, które dotychczas osiągałeś.”
Brian Tracy
Design Thinking w pigułce
Design Thinking to proces, który łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne dla odbiorców, bo skoncentrowane na człowieku. Może ono przybrać formę nowego produktu, usługi lub zmiany wewnętrznych procedur danej organizacji.
Sama metoda Design Thinking porządkuje w kolejnych krokach narzędzia, które można wykorzystać do stworzenia innowacyjnych rozwiązań. Kroki te to: określ, definiuj, kreuj, prototypuj, testuj, wdrażaj. Praca polega na łączeniu osób w interdyscyplinarne zespoły i pracy nad wyzwaniem. Najpierw kwestia problemowa jest analizowana i badana, następnie generowane są propozycje rozwiązań, które się prototypuje i testuje.
Co daje zastosowanie metody Design Thinking?
Jeżeli masz obok siebie dwie kawiarnie, które oferują kawę w tej samej cenie, to co decyduje, że wybierasz jedną z nich? Najprawdopodobniej dobrze zaprojektowana usługa.
Pewnie zostało tam wprowadzone coś, co powoduje, że lepiej Ci się korzysta z usług wybranej kawiarni - szczegóły, które powodują, że doświadczenie związane z kupowaniem kawy jest na swój sposób wyjątkowe. W takich sytuacjach nierzadko zdarza się również, że wybieramy kawiarnię z droższą kawą. Zrozumienie zachowania i motywacji klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb pozwala dostarczać lepsze usługi. Zastosowanie metody Design Thinking zwiększa szanse na znalezienie dobrze dopasowanych rozwiązań.
Cena:
+ VAT
Cena:
+ VAT
blisko nas