Szkolenie (stacjonarne / online) MARKA. Budowanie silnej marki.

Jak budować sile marki?

Korzyści ze szkolenia

  • zapoznasz się z koncepcją funkcjonowania marki i jej znaczeniem dla skuteczności sprzedaży,
  • pozansz sztukę konstruowania funkcjonujących, skutecznych marek,
  • przećwiczysz praktyczne umiejętności związane z zarządzaniem marką.

 Zapoznanie się z aktualnymi trendami w marketingu i przyszłościowymi kierunkami rozwoju skutecznych marek

  • 2025-03-19 2025-03-19 19 - 19 marca 2025, ON-LINE

Program szkolenia MARKA. Budowanie silnej marki.

  1. CO TO JEST MARKA I JAK DZIAŁA?
    • Co to jest marka i czym się różni od produktu/usługi? 
    • Jaka jest rola marki w sprzedaży? 
    • Dlaczego marka ma tożsamość i wizerunek? 
    • Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa i realizacji jego strategii biznesowej. 
  2. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ NA SKUTECZNĄ, PRZEBOJOWĄ MARKĘ 
    • Koncepcja „błękitnych oceanów" vs. „czerwonych oceanów". Myślenie lateralne. Teoria fioletowych krów. 
    • Analiza przykładów.
  3. POZYCJONOWANIE 
    • Co to jest positioning? Koncepcja Jack Trout'a i jej praktyczne konsekwencje dla marketera.
    • Prezentacja. Ćwiczenia praktyczne z wykorzystania schematu pozycjonowania. Rozszyfrowywanie pozycjonowania znanych marek. Dyskusja.
  4. CYKL ŻYCIA MARKI
    • Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi marketingowych najlepiej używać w poszczególnych okresach?
    • Jakim procesom podlega marka w czasie i jak się rozwija? Jakich narzędzi marketingowych najlepiej używać w poszczególnych okresach?
  5. REPOZYCJONOWANIE 
    • Jak działa repozycjonowanie i kiedy może przynieść „drugie życie" marce?
    • Analiza przykładów udanych oraz nieudanych zabiegów repozycjonowania marek. Próba wspólnego repozycjonowania znanej marki.
  6. WSPÓŁCZESNE TRENDY I PRZYSZŁOŚĆ BRANDINGU
    • W jakich obszarach rodzą się aktualnie najciekawsze, najbardziej potencjalnie rozwojowe marki? Z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?
    • Prezentacja. Dyskusja. Próba znalezienia praktycznych odniesień i pomysłów związanych realnie z biznesem uczestników szkolenia.
  7. PODSUMOWANIE 
    • Interaktywne - dyskusja, wspólne wnioski - podsumowanie szkolenia

Opinie o szkoleniu:

  • Aleksandra, Operator Logistyczny Paliw Płynnych sp. z o.o.
    Super zaangażowanie trenera!
  • Daria, Operator Logistyczny Paliw Płynnych sp. z o.o.
    Dużo ćwiczeń praktycznych i wskazówek prowadzącego odnośnie prezentacji swojej osoby.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1490 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1390 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 19 - 19 marca 2025 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne