Szkolenie (stacjonarne / online) Prezentacje handlowe

#prezentacje handlowe

Sprzedać każdy chce – TY bądź wyjątkowy!

Korzyści ze szkolenia

  • dowiesz się jak  budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty, lepiej wykorzystać sesję pytań,
  • zwiększysz kontrolę nad grupą, sobą i sytuacją podczas prezentacji handlowej
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Prezentacje handlowe

  1. Pole position - buduj przewagę na starcie.
    • Przygotowanie do spotkania - zdecyduj, CO jest najważniejsze
    • Moje nastawienie a wynik prezentacji
    •  „Ogień w Twoim sercu" - narzędzia inspirowania Klientów
    • Pierwsze wrażenie - zacznij budować swój wizerunek umawiając spotkanie
    • Siła pierwszego zdania - jak umówić spotkanie przez telefon i jak zacząć prezentację
    • Złap UWAGĘ - przestań sprzedawać - „pozwól im kupić"
    •  3 kluczowe kompetencje handlowca-prezentera
  2. Zanim Klient kupi Twój produkt, usługę, pomysł, to musi „kupić" Twoją prezentację.
    • Bądź wiarygodny - forma i treść, technika i osobowość
    • Kto lub Co jest najważniejsze w Twojej prezentacji
    • Zaufanie Klienta - jak i kiedy można je zdobyć w prezentacji
    • Techniki i narzędzia budowania spójnej prezentacji sprzedażowej
    • Rutyna i szanse - Twoje mocne strony
    • Rutyna i zagrożenia - Twoje obszary do pracy 
    • Zaintryguj Klienta prezentacją - nie prezentuj
  3. Zastosuj w Swojej prezentacji techniki sprzedaży.
    •  „Communication Circle", czyli bądź WYJĄTKOWY - sprzedać chce każdy
    • Przygotowanie  - metodologia 5 kroków „Communication Circle"
    • Zrozum i poznaj swojego Klienta 
    • Jak radzić sobie z obiekcjami Klienta podczas prezentacji
    • Finalizowanie sprzedaży w prezentacji 
    • Buduj prezentację wokół techniki 3 perspektyw
    • Pamiętaj: prezentacja zaspokaja potrzeby racjonalne Klienta, a prezenter emocjonalne.
  4. Struktura prezentacji - buduj zainteresowanie Klienta i dramaturgię spotkania.
    • Dramaturgia i dynamika prezentacji - czyli jak wzbudzić zainteresowanie.
    • Struktura prezentacji.Drogowskazy. Punkt kulminacyjny.
    • Skuteczne schematy rozpoczęcia i zakończenia prezentacji handlowej.
  5. Techniki obrazowania treści - Twoje pomoce prezentacyjne.
    • Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną - metoda obrazowania - ćwiczenia.
    • Wizualizacje - zasady wykorzystania pomocy wizualnych.
    • Rekwizyty w wystąpieniu - jak podkreślić znaczenie słów.
    • Techniki korzystania z PowerPointa, flipchartu, długopisu, wskaźnika i innych elementów wzmacniających przekaz.
    • Znaczenie notatek podczas prezentacji handlowej.
  6. Sesja feedbackowa - analiza nagranych prezentacji uczestników.
    • Omówienie nagranych prezentacji uczestników.
    • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny komentarz i  informację zwrotną o obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i ćwiczenia do pracy po warsztacie.
    • Analiza uwzględnia również opinie pozostałych uczestników warsztatu, budując szerszy, uniwersalny kontekst.

 

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1690 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1390 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne