Szkolenie (stacjonarne / online) Merchandising w praktyce- warsztat

#

Jak eksponować towar, aby zwiększyć sprzedaż?

Korzyści ze szkolenia

  • zwiększysz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii zachowań konsumenckich. 
  • zwiększysz świadomość wpływy merchandisingu na decyzje zakupowe konsumentów na poziomie sklepu i poznanie praktycznych narzędzi do zwiększania sprzedaży. 
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji cenowej, stosowania różnych technik komunikacji cenowej w celu zwiększania sprzedaży. 
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę z obszaru tworzenia, budowania dodatkowych ekspozycji (paletowych, słupkowych, standów) w celu zwiększenia sprzedaży. 
  • poznasz techniki AIDA, jako narzędzia zwiększającego efektywność i efektowność promocji i dodatkowych ekspozycji promocyjnych. 
  • zdobędzisz umiejętności posługiwania się techniką cross- merchandisingu. 
  • 2024-11-20 2024-11-20 20 - 20 listopada 2024, Warszawa

Program szkolenia Merchandising w praktyce- warsztat

  1. DRZEWO DECYZYJNE W PROCESIE ZASPAKAJANIE POTRZEB 
    • pięć etapów podejmowania decyzji zakupowych i wpływ merchandisingu na każdym z etapów. 
    • racjonalność, a emocje w czasie podejmowania decyzji. 
    • merchandising, jako technika zwiększająca lojalność konsumenta do produktu, marki, jaki i miejsca dokonywania zakupów.
  2. JAK ZACHOWUJE SIĘ KONSUMENT W SKLEPIE? 
    • oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły konsumenta. 
    • wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie. 
    • 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie min. strefa dekompresji, gorące i zimne miejsca ekspozycyjne, skanowanie półki. 
    • jak wykorzystać 'lenistwo' konsumenta, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie?
  3. JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ PÓŁKĄ W SKLEPIE 
    • ustawienia poziome i pionowe (wertykalne i blokowe) 
    • jak optymalnie dobrać asortyment produktów (zasada Pareto)? 
    • najlepsze praktyki ekspozycji półkowych
  4. PROMOCJE KONSUMECKIE I DODATKOWE EKSPOZYCJE. 
    • AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych. 
    • "wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.. 
    • parametr wrażliwości cenowej i jego wpływ na efektywność promocji. 
    • promocja - inwestycja, czy wydatek?
  5. CROSS-MERCHANDISING 
    • zjawisko cross - selingu w obsłudze klienta. 
    • merchandising krzyżowy, jako technika zwiększająca nie tylko sprzedaż, ale także ogólne zadowolenie konsumenta z robienia zakupów w danym sklepie. 
    • merchandising, jako "cichy sprzedawca".
  6. MATERIAŁY REKLAMOWE (POSM) - SZTUKA CZY RZEMIOSŁO? 
    • efekt koncentracji i rozproszenia na przykładzie stosowania POSM. 
    • co ważniejsze ilość, czy jakość? 
    • niekonwencjonalne i nowatorskie przykłady stosowania materiałów reklamowych.
    • najlepsze praktyki i błędy przy stosowaniu materiałów reklamowych. 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1190 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

990 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 20 - 20 listopada 2024 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne