Certyfikowane szkolenie dla asystentek Zarządów i Rad Nadzorczych
Jak zwiększyć swoją efektywność?
Jeżeli nadal będziesz MYŚLAŁ, w sposób, w który dotychczas myślałeś, jeżeli nadal będziesz DZIAŁAŁ w sposób, w który dotychczas działałeś, to będziesz nadal OSIĄGAŁ REZULTATY, które dotychczas osiągałeś.” Brian Tracy
Cena:
+ VAT
Wyślij formularz
Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym programie, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
blisko nas
Zarządzanie czasem to codzienna organizacja Zarządzanie czasem to realizacja celów Zarządzania czasem to odpowiednie strategie myślenia Zarządzanie czasem to nawyki Zarządzanie czasem to planowe i systematyczne wykonywanie zadań Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą Zarządzanie czasem to ścieżka do rozwoju kariery Zarządzanie czasem to działanie Zarządzanie czasem to dzielenie zadań Zarządzanie czasem to analiza wykorzystania czasu Zarządzanie czasem to wyznaczanie celu Zarządzanie czasem to podejmowanie decyzji Zarządzanie czasem to kontrola Zarządzanie czasem to priorytety Time management to ważne i ważniejsze Time management to sztuka wyboru Time management to delegowanie i kontrola Time management to zarządzanie informacją Time management to produktywność Time management to wybór narzędzi