Szkolenie (stacjonarne / online) Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy PREMIUM

#recepcja

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE:Profesjonalna recepcjonistka.

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz  rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
  • zdobędziesz  wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
  • nauczysz  się jak być asertywnym i  jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
  • poznasz  zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy PREMIUM

  1. Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
  2. ROLA RECEPCJI w funkcjonowaniu firmy i standardy w zawodzie.
  3. Wyzwania i nowe wymagania, NOWE TRENDY w biurach i biurowcach.
  4. Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
    • współpraca z firmami kurierskimi,
    • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
    • narzędzia LEAN i OPTYMALIZACJA PRACY na recepcji- tylko praktyczne rozwiązania,
    • bezpieczeństwo w pracy recepcji:
      • nowe obowiązki  recepcji w związku z obostrzeniami, 
      • aktualne zasady bezpieczeństwa -gdzie szukać, jak je czytać, co wynika z nich dla nas?
      • jak w sposób dyplomatyczny egzekwować zasady bezpieczeństwa?
    • jak usprawnić swoją pracę-indywidulane plany.
  5. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania,
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach) 
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  6. Obsługa klientów i gości w firmie:
    • oczekiwania gościa wobec recepcji,
    • standardy i wyzwania w obsłudze,
    • powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
    • wybrane elementy etykiety w biznesie,
    • studium przypadku.
  7. Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja)
  8. OCHRONA DANYCH osobowych (RODO) i dostęp do informacji.
  9. Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
    • „nasi" trudni klienci i scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
  10. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metody regeneracji po stresującym wydarzeniu.
  11. Wizerunek recepcjonistki: 
    • dress code na recepcji,
    • podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
    • przykłady ciekawych stylizacji,
    • dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować.
  12. Podsumowanie szkolenia i  co dalej?

 

Opinie o szkoleniu:

  • Aleksandra, Cemet S.A.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni.
  • Martyna, Forte S.A.
    Świetne szkolenie. Świetna prowadząca.
  • Joanna, Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
    Zdecydowanie polecam!
  • Katarzyna, ABB sp. z o.o.
    Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i najwyższym kompetencjom trenera wiedza była przyswojona z zadziwiającą łatwością.
  • Patrycja, KROSS S.A.
    Szkolenie zawierało dużo praktycznych ćwiczeń, które z pewnością wykorzystam w przyszłości.
  • Katarzyna, Grupa Kęty
    Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy z osobą, która w sposób praktyczny i merytoryczny zna prloblemy zagadnień dotyczących recepcji
  • Magdalena, KPMG
    Uważam, że szkolenie jest ciekawe, omawia problemy z którymi spotykamy się na recepcji.
  • Agnieszka, Kancelaria Prawna Skarbiec
    Szkolenie prowadzone bardzo dokładnie, p. Monika ma bardzo dużą wiedzę, łatwo i przyjemnie ją przekazuje.
  • Kamila, PLASTIC OMNIUM Auto Inergy Poland Sp. z o.o.
    Szkolenie zwiększyło zakres wiedzy teoretycznej oraz pozwoliło nabyć kompetencje miękkie, zwiększyć poczucie własnej wartości.
  • Aneta, -
    Bardzo intersujące szkolenie, poruszone zostały wszystkie ważne zagadnienia.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

890 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

690 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne