Szkolenie (stacjonarne / online) Zarządzanie zespołem sprzedażowym

#

Kompendium zarządzania dla menadżera sprzedaży.

Korzyści ze szkolenia

• Zastosowanie technik zarządzania dla podniesienia indywidualnej i zespołowej efektywności
• Bardziej skuteczne planowanie, monitorowanie, weryfikowanie i kontrolowanie działalności handlowej zespołu sprzedażowego
• Wybór i mówienie technik dla skutecznego motywowania podległych pracowników
• Przygotowanie i prowadzenie efektywnych zebrań handlowych

  • 2025-03-20 2025-03-21 20 - 21 marca 2025, ON-LINE
  • 2025-09-16 2025-09-17 16 - 17 września 2025, Warszawa

Program szkolenia Zarządzanie zespołem sprzedażowym

  1. Rola Menedżera Sprzedaży - Szefa zespołu
    • zdefiniowanie zakresu swojej odpowiedzialności
    • jak ominąć główne pułapki na tym stanowisku
    • Sales Manager: przyjaciel czy policjant?
  2. Zarządzanie zespołem sprzedażowym - kluczowe punkty dotyczące efektywności grupy 
    • Jak kontrolować ekipę sprzedawców i rozpoznawać jej mocne i słabe strony
    • Jak popierać współzawodnictwo unikając niebezpieczeństwa związanego z rywalizacją wewnętrzną
    • Techniki motywacji: gotowość do "akcji specjalnych", wywołać chęć zwycięstwa
  3. Motywowanie sprzedawców
    • Co sprawia, że sprzedawca jest zmotywowany
    • Skuteczne i nieskuteczne style kierowania handlowcami
    • Metody wytwarzające pozytywne napięcie u sprzedawców
    • Indywidualny rozwój pracowników: 5 etapów, które należy przestrzegać
  4. Dominująca rola menedżera w trudnych sytuacjach 
    • Zarządzać różnymi osobowościami członków zespołu: „lokomotywą", lękliwym, demotywowanym, hamulcowym, ....
    • Techniki w rozmowie "na dywaniku": jak oznajmić pracownikowi brak rezultatów jego pracy, nie przyznać podwyżki
    • Umiejętna interwencja w konflikty między współpracownikami
    • Jak nakłonić sprzedawców do stosowania wytycznych, otrzymywanie regularnych raportów, ocena rezultatów
    • skuteczne zarządzanie konfliktami w zespole handlowym
  5. Systemy motywacyjne (premiowe) w pracy Menedżera Sprzedaży
    • zasada działania systemów motywacyjnych
    • wady i zalety systemów motywacyjnych
    • cele firmy a cele (ilościowe, zadaniowe,...) dla zespołu handlowego
    • rentowność biznesu a systemy motywacyjne
    • systemy motywacyjne a poziom motywacji handlowców
    • „targety", czyli cele na konkretnego handlowca
    • cele jakościowe dla handlowców
  6. Rekrutacja, integracja, podwyższanie kompetencji 
    • Główne zalecenia jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną
    • Najważniejsze etapy w integracji i wdrażania nowego sprzedawcy do pracy, podstawowe przyczyny porażki
  7. Inne ważne zagadnienia
    • Prowadzenie efektywnych zebrań handlowych
    • 10 reguł prowadzenia efektywnych zebrań handlowych
    • Asystowanie handlowcom w sprzedaży w terenie - double visits
    • Ścieżki kariery dla handlowców - obowiązkowe zasady
    • Wdrażanie do pracy nowego handlowca - obowiązkowe zasady
    • W jaki sposób zwalniać nieodpowiednich pracowników? Główne zasady

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1690 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1390 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 20 - 21 marca 2025 ON-LINE
  • 16 - 17 września 2025 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne