Szkolenie (stacjonarne / online) Techniki utrzymania klienta - intensywny trening

#

Jak skutecznie zadbać o utrzymanie klienta?

Korzyści ze szkolenia

  • skutecznie prowadzić rozmowy handlowe, aby klient w łatwy sposób zmienił się z klienta incydentalnego na klienta lojalnego,
  • dbać o relacje z klientem i jak na tych relacjach budować lojalność,
  • spełnić oczekiwania klienta w zakresie obsługi posprzedażowej, 
  • realizować obsługę klienta, aby nie odchodził, czyli: co decyduje o rezygancji klienta i jak temu zapobiegać,
  • jak reagować na rezygnacje klientów? 
  • 2025-05-15 2025-05-16 15 - 16 maja 2025, ON-LINE
  • 2025-09-25 2025-09-26 25 - 26 września 2025, Warszawa

Program szkolenia Techniki utrzymania klienta - intensywny trening

  1. Na początek ustalmy:
    • rola klienta w rozwoju firmy, kim jest MÓJ klient?
    • co to jest lojalność klienta, kto to jest  LOJALNY klient?
    • warto, czy nie warto, zadbać o lojalność klienta?
    • DLACZEO klienci  ODCHODZĄ, główne powody rezygnacji klienta z naszych usług,
    • ćwiczenie - doświadczmy tego: "piękny świat bez marudzących klientów"
  2. Lepiej zapobiegać niż leczyć - co robić, aby klienci nie odchodzili?
  3. Pierwszy kontakt z klientem - czyli jak prowadzić rozmowy handlowe, aby klient z incydentalnego  stawał się lojalny:
    • waga zbudowania zaufania i dobrych relacji z klientem, jako inwestycja w przyszłą lojalność - czyli: dobrze zacznij a będzie łatwiej,
    • co do przyszłej lojalności klienta ma rzetelne zbadanie jego potrzeb?
    • przygotuje klienta do dobrej współpracy z Tobą - jak najskuteczniej przedstawić ofertę i co w niej ma się znaleźć, aby klient nawet nie pomyślał o zmianie dostawcy?
    • planuj sukcesy, bądź przygotowany na najgorsze - rozsądne sposoby ustalania cen w kontekście przyszłej lojalności klienta,
    • ćwiczenie: model rozmowy sprzedażowej doradczej - przygotuj i przedstaw. 
  4. Polityka ofertowa i marketingowa wobec klientów dotychczasowych i klientów "nowych" - jak to się przekłada na postrzeganie firmy i lojalność klientów.
  5. Waga obsługi posprzedażowej w budowaniu lojalności klientów:
    • jaki wpływ na lojalność klienta ma pan Janek z magazynu, - czyli, dlaczego warto, aby każdy w firmie właściwie pracował z klientem?
    • reklamacja jako prezent,
    • wykorzystanie reklamacji do zadbania o lojalność klienta,
    • skuteczne podejście do obiekcji klienta w trakcie współpracy,
    • ćwiczenie: złote zasady postępowania w wypadku reklamacjach.
  6. Komunikacja z klientem dla utrzymania jego zadowolenia i sprzyjająca jego lojalności:
    • dbałość o relacje podczas współpracy,
    • Klient naszym ambasadorem,
    • komunikacja w zakresie nowości i polityki cenowej,
    • ćwiczenie: efektywny komunikat budujący lojalność klienta.
  7. Programy lojalnościowe - zastosowanie, korzyści:
    • korzyści i zastosowanie program lojalnościowego, 
    • przygotowanie efektywnego programu lojalnościowego,
    • wdrożenie programu - kiedy, jak, z kim?
    • wskaźniki oceny działania programu w kontekście jego ewoluowania,
    • ćwiczenie: opracowanie ram programu lojalnościowego dla naszego klienta.
  8.  Co robić, kiedy klient zdecyduje się odejść?
    • metody diagnozy powodów rezygnacji klienta - co jest skutkiem, a co przyczyną?
    • rozmowa "utrzymaniowa" i kiedy ją stosować?
    • elementy niezbędnego zaufania - jak o nie zadbać?
    • czy na pewno trzeba coś klientowi dać, aby nie odszedł?
    • zasady wywierania wpływy - wykorzystanie perswazji do przekonania klienta,
    • ćwiczenie: narzędziownik do rozmowy "utrzymaniowej"
  9. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1790 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 15 - 16 maja 2025 ON-LINE
  • 25 - 26 września 2025 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne