Szkolenie (stacjonarne / online) Windykacja od zera

Jak windykować, żeby nie stracić Klienta?

Korzyści ze szkolenia

  • podniesienie skuteczności rozmów windykacyjnych na etapie windykacji polubownej/przedsądowej,
  • poznanie praktyk  stosowanych przez profesjonalne firmy windykacyjne,
  • poznanie dobrych praktyk, które są w zgodzie z prawem,
  • zwiększenie kwot odzyskiwanych oraz skrócenie czasu oczekiwania na zapłatę.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Windykacja od zera

  1. Dobre praktyki windykacyjne:
    • jak powinna wyglądać komunikacja z dłużnikiem: telefoniczna, elektroniczna (sms, e-mail) listowna a może osobista?
    • kiedy warto skorzystać z ww. komunikacji?
  2. Pojęcia istotne dla procesu windykacji: powstanie i wygaśnięcie zobowiązania, pojęcie umowy, długu i wierzytelności, dane osobowe podstawa przetwarzania danych osobowych przez wierzyciela, uprawnienia przysługujące osobom, których dane są przetwarzane, wymagalność zobowiązania, odsetki, przedawnienie - jak je rozumieć? 
  3. Co trzeba wiedzieć o bazach wymiany informacji o zobowiązaniach: BIG a BIK? 
  4. Etapy windykacji   w pigułce:
    • etap polubowny dochodzenia należności - cel i sposoby windykacji, uznanie długu, ugoda
    • etap sądowy dochodzenia należności - charakterystyka postępowania, przykładowe decyzje procesowe, koszty -jak to wygląda w praktyce?
    • etap egzekucyjny -charakterystyka postępowania, sposoby egzekucji, koszty.
  5. Ekonomia behawioralna - czyli jak zachowują się klienci-dłużnicy?
    • klient - dłużnik - kto to taki? Strategie działania (gry), jego motywacje, potrzeby
    •  ocena wartości klienta z punktu widzenia swojego portfela
    • podstawowe heurystyki - sprawdź czy i ja jak możesz wpływać na decyzje swoich klientów?
  6.  No a teraz najważniejsze..... negocjacje windykacyjne:
    •  kilka słów o drabinie windykacyjnej
    • jak przygotować się do rozmowy z Klientem?
    • rozmowa windykacyjna - fundamentalne elementy
      • zdobyliśy informacje o kliencie
      • jak przerzucać odpowiedzialności na Klienta-dłużnika
      • jak argumentować? - model zapowiadania sankcji/modej języka korzyści
      • jak stawiać granice?
      • jakich zwrotów zdecydowanie unikać? do czego doprowadzą "czarne zwroty"?
      • z jakich technik negocjacyjnych warto skorzystać?
    • negocjacje dostosowane do klienta i sprawy
      • strefa komfortu w windykacji - co może mi dać wyjście ze strefy komfortu?
      • poznaj skuteczne zasady negocjacji i naucz się je stopniować
      • poznaj trójkąt negocjacyjny i dowiedź się, co jest kluczowe aby skutecznie windykować?
    • trening prowadzania rozmów windykacyjnych -runda 1, runda 2, runda 3.
  7.  Zawieranie ugody i  warunkowanie ustaleń: na co uważać?
  8.  Trudna sztuka egzekwowania ustaleń.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1490 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1290 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne