Szkolenie (stacjonarne / online) Sprzedaż telefoniczna B2B

Jak skutecznie prowadzić sprzedaż telefoniczną?

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz sposoby na pozyskanie uwagi rozmówcy w rozmowie telefonicznej,
  • nabędziesz większą pewność w rozmowie z klientem,
  • zapoznasz się ze skutecznymi zasadami wykonywania chłodnych telefonów,
  • poznasz różne obszary wpływu na decyzję klienta,
  • nauczysz się zadawać pytania pogłębiające zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta,
  • poznasz skuteczne sposoby na domykanie rozmów oraz budowanie kontraktu psychologicznego z docelowym klientem
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Sprzedaż telefoniczna B2B

1. Otwarcie sprzedażowej rozmowy telefonicznej

  • Czego klient oczekuje od sprzedaży przez telefon
  • 3 etapy rozmowy przez telefon
  • Kotwice otwierające rozmowę
  • 10 słów Google
  • Ćwiczenie indywidualne „Moje 10 słów"
  • Budowanie pewności oraz kreatywności sprzedawcy - Ćwiczenie w parach „Puzzle obuwnicze”

2. Techniki i zasady rozmów z sekretariatem

  • Zasady wykonywania „chłodnych” telefonów - 3X oraz ISK
  • Technika „Sidedoor” oraz sposoby na nadawanie istotności kontaktu w rozmowie z sekretariatem
  • Bariery stawiane przez GateKeepera i techniki pokonywania tych barier
  • Część praktyczno - ćwiczeniowa - gry w parach, gorące krzesło, skok na głęboką wodę 

3. Analiza celów i potrzeb klienta

  • Kluczowe punkty dokonywania decyzji zakupowej przez klientów B2B, jakie obszary będą krytyczne dla klienta
  • Trójpoziomowa analiza potrzeb: usługi, obsługowy, personalny
  • Jakie potrzeby i wyzwania może mieć zamawiający (MARKETING)
  • Ćwiczenie w grupach
  • Praktyczne zastosowanie - Ćwiczenie grupowe Jak pytać o budżet? Demonstracja: Technika widelca Ćwiczenie Co Pana interesuje?

4. Praca z obiekcjami klientów

  • Zasada kropli w telesale
  • Dlaczego klienci zgłaszają obiekcje oraz pułapka „braku obiekcji”
  • Błędy w pracy z obiekcjami
  • Ćwiczenie odpowiedzi na obiekcje
  • Ćwiczenie w grupie – stworzenie listy najlepszych odpowiedzi na typowe obiekcje z poziomu postaw

5. Domykanie rozmowy

  • Techniki skutecznego zamykania sprzedaży przez telefon
  • Zasada RAZ: Wniosek o działanie od klienta
  • Próbny balon jako na przełamanie oporów klienta
  • Kontraktowanie budżetów i uzyskiwanie zobowiązań
  • Ćwiczenia praktyczne: Role-playing podczas zamykania sprzedaży i negocjacji

6. Podsumowanie szkolenia

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1890 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1590 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne