Szkolenie (stacjonarne / online) Akademia Negocjacji: Negocjacje w biznesie PREMIUM

#negocjacje

Jak skutecznie negocjować? Taktyki negocjacyjne w biznesie.

Korzyści ze szkolenia

  • nauczysz się skutecznie posługiwać narzędziami negocjacyjnymi,
  • dowiesz się jak uzyskiwać dobre wyniki niezależnie od przewagi drugiej strony,
  • zdobędziesz umiejętność posiadania pełnej kontroli nad przebiegiem negocjacji,
  • nauczysz się umiejętnie stosować techniki wywierania wpływu,
  • nauczysz się określać i dokonywać wyboru indywidualnego i skutecznego stylu negocjowania.
  • 2024-12-16 2024-12-17 16 - 17 grudnia 2024, ON-LINE

Program szkolenia Akademia Negocjacji: Negocjacje w biznesie PREMIUM

  1. Wprowadzenie do negocjacji:
    • czym są negocjacje, czyli konfrontacja sposobu myślenia i wyobrażeń na temat negocjacji?
    • kto jest kim w negocjacjach?
    • kiedy należy podejmować negocjacje?
    • więcej, szybciej, lepiej, taniej... - wady i zalety tradycyjnego podejścia do negocjacji,
    • w jaki sposób tworzyć wartość dodaną (value added) w procesie negocjacji?
    • JAK TO ROBIĄ NAJLEPSI?
  2. Analiza postaw w negocjacjach:
    • analiza  postaw negocjacyjnych - plusy i minusy każdej z nich,
    • reguły strategii oddziaływania na postawę negocjacyjną drugiej strony,
    • negocjacje z pozycji dominującej.
  3. Kluczowe wymiary negocjacji:
    • wymiar pierwszy - dbałość o interesy:
      • dylematy  dbałości o interesy w negocjacjach,
    • wymiar drugi - budowanie siły:
      • jak kształtować własną siłę w negocjacjach?
      • jak neutralizować siłę drugiej strony?
    • wymiar trzeci - tworzenie konstruktywnego klimatu:
      • dylematy i pułapki związane z dylematem kształtowania klimatu negocjacji,
    • wymiar czwarty - elastyczność w negocjacjach:
      • czym jest i czym nie jest elastyczność w negocjacjach?
      • pułapki związane z dylematem elastyczności. 
  4. Negocjacje jako proces. Etapy negocjacji:
    • podstawy „Design Thinking" w praktyce negocjacyjnej - ćwiczenia,
    • metody poszerzenia zakresu negocjacyjnego poprzez wprowadzenie większej ilości zmiennych negocjacyjnych-etapowy model,
    • przygotowanie:
      • analiza interesów negocjacyjnych, kwestie negocjacyjne oraz BATNA, 
    • debata: m.in. strategia pytań i wymiana informacji,
    • składanie propozycji: m.in. strategia budowania propozycji oraz strategia składania propozycji, 
    • zawieranie transakcji:
      • jak składać i przyjmować zobowiązania w negocjacjach?
  5. Taktyki negocjacyjne - jak bronić się przed zaplanowaną presją?
    • wymiar defensywny - kiedy i jak?
    • wymiar ofensywny - kiedy i jak?
    • przegląd poszczególnych technik negocjacyjnych - zakres dobrany do specyfiki uczestników szkolenia,
    • interesariusze procesu negocjacji - o budowaniu sojuszy opartych na relacjach i znajomości potrzeb Stron,
    • zaufanie jako wynik zaprojektowanych działań - o budowaniu kultury negocjacji w organizacji.
  6. Zarządzanie trudnymi sytuacjami w negocjacjach:
    • emocje , stres, przerwa, niepewność, presja czasu i inne - jak zarządzać nieprzewidzianymi zjawiskami?
    • jak zadawać trudne pytania, aby uzyskać odpowiedź?
    • zarządzanie przez cele w trudnej sytuacji,
    • jak szkoleni są nasi klienci?
  7. Gra negocjacyjna: MAGNETO  BOX.
  8. Podsumowanie całości szkolenia
    • technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej codziennej pracy? - sesja informacji zwrotnych,
    • przekazanie zadań wdrożeniowych.

Opinie o szkoleniu:

  • Wojciech, Dalkia Łódź S.A.
    Świetne szkolenie! Dziękuję.
  • Martyna, Dobroplast S.A.
    Bardzo ciekawe casy i gry. Prowadzenie zajęć w fantastyczny sposób. Polecam zdecydowanie.
  • Piotr, Kefal s.c.
    Chyba najlepsze szkolenie na jakim byłem.
  • Mariusz, Auchan S.A.
    Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia. Bardzo jasno przekazana treść, sympatyczna atmosfera, ciekawe studium przypadku. Z chęcią wezmę udział w kolejnym szkoleniu z tym trenerem.
  • Magdalena , Oriflame Cosmetics S.A.
    Pełen profesjonalizm. Dobrze wykorzystany czas, a tak nie chciało mi się iść na szkolenie. Dziękuję.
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki
  • Anna , Grupa Profbud Sp. z o.o.
    Bardzo merytoryczne i wartościowe szkolenie z wieloma elementami praktyki

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1890 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1590 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 16 - 17 grudnia 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej

Co jeszcze?

Negocjacje to jeden ze sposobów na rozwiązywanie sytuacji konfliktowych Negocjacje to strategia Negocjacje to wywieranie nacisku Negocjacje to wymaganie ustępstw i ustępowanie Negocjacje to porozumienie Negocjacje to opracowywanie rozwiązań korzystnych dla każdej ze stron Negocjacje to koncentrowanie się na celach i założeniach, a nie na zajmowanym stanowisku Negocjacje to proces Negocjacje to taktyka Negocjacje to sztuka Negocjacje to pozytywny stosunek do strony przeciwnej Negocjacje to zdolność słuchania i analizowania Negocjacje to elastyczność
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne