Jak skutecznie panować nad emocjami? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?
CERTYFIKOWANE SZKOLENIE: Organizacja biura i współpraca z przełożonymi
Jeżeli nadal będziesz MYŚLAŁ, w sposób, w który dotychczas myślałeś, jeżeli nadal będziesz DZIAŁAŁ w sposób, w który dotychczas działałeś, to będziesz nadal OSIĄGAŁ REZULTATY, które dotychczas osiągałeś.” Brian Tracy
Cena:
+ VAT
Wyślij formularz
Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym programie, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
blisko nas
Każdy człowiek, we wszystkich dziedzinach swojej działalności, korzysta z komunikacji Komunikacja interpersonalna nie zawsze jest łatwa i przyjemna Komunikacja interpersonalna jest niezbędna do relacji z innymi Komunikacja interpersonalna to zjawisko polegające na wzajemnym przekazywaniu sobie informacji Komunikacja interpersonalna odbywa się zawsze na dwóch poziomach: intelektualnym i emocjonalnym. komunikacja najczęściej zachodzi poprzez: Mowę, Słuchanie, Słowo pisane, Przekazy niewerbalne, Sztukę, Ciszę W komunikacji ogromną rolę odgrywa pierwsze wrażenie Komunikacja interpersonalna jest nieunikniona i nieodwracalna Komunikacja najczęściej kojarzy się wyłącznie z rozmową twarzą w twarz Wyróżnianych jest wiele środków komunikacji Komunikacja dzieli się na werbalną i niewerbalną Przekaz werbalny jest najważniejszym elementem komunikacji Każdy akt komunikacyjny składa się z kilku niezbędnych, ściśle powiązanych ze sobą elementów. Komunikacja daje nam szansę na wymianę myśli i współdziałanie Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji między nadawcą i odbiorcą Komunikacja interpersonalna to przekazywane treści Komunikacja interpersonalna ma charakter dynamiczny Komunikacja interpersonalna polega na przyjmowaniu, rozumieniu i interpretacji informacji Komunikacja interpersonalna to poznanie siebie, swoich możliwości, osobowość Komunikacja interpersonalna to podążanie za tokiem myślowym rozmówcy