Obsługa, której oczekuje Twój klient
Jak współpracować z niezadowolonym, sfrustrowanym i agresywnym klientem?
Akademia Negocjacji
Jest różnica między zainteresowaniem a oddaniem. Gdy jakaś czynność cię interesuje, wykonujesz ją tyko wtedy, gdy jest ci wygodnie. Jeśli zaś jesteś czemuś oddany, nie ma żadnych wymówek, liczą się jedynie wyniki. Ken Blanchard
Cena:
+ VAT
Wyślij formularz
Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym programie, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
blisko nas
Profesjonalna obsługa klienta to dotrzymanie słowa Profesjonalna obsługa klienta to szybki kontakt Profesjonalna obsługa klienta to jasne komunikaty Profesjonalna obsługa klienta to zainteresowanie Profesjonalna obsługa klienta to zadawanie pytań Profesjonalna obsługa klienta to umiejętność słuchania Profesjonalna obsługa klienta to rzetelność Profesjonalna obsługa klienta to szanowanie poglądów Profesjonalna obsługa klienta to pozytywna postawa Profesjonalna obsługa klienta to otwartość na zmianę Profesjonalna obsługa klienta to wzajemne zaufanie Profesjonalna obsługa klienta to osiągnięcie celu Profesjonalna obsługa klienta to znajomość potrzeb Profesjonalna obsługa klienta to odpowiednie podejście Profesjonalna obsługa klienta to odporność na stres Profesjonalna obsługa klienta to zaangażowanie Profesjonalna obsługa klienta to ciągłe doskonalenie